Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی و تونل شهدای غزهکه امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه هر چه داریم به برکت شهدایی مانند سردار همدانی است، اظهار داشت: از شهرداری تهران به خاطر نامگذاری این بزرگراه به نام سردار همدانی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سردار همدانی جزء بهترین و نادرترین فرماندهان سپاه پاسداران بود، افزود: سردار همدانی در عین حالی که یک شخص قاطع بود اما بهترین ویژگی‌ این شخص را می‌توان رئوف و مهربان بودن آن نام برد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه تهران یکی از کلان‌شهرهای بزرگ کشور است، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات شهر تهران توسعه نامتوازن آن است.

سردار عبداللهی ادامه داد: بدون تردید این توسعه نامتوازن ناشی از عدم مدیریت است، چرا که هر شخصی برای کوچکترین کار هم باید از شهرستان به تهران بیاید، به همین دلیل این مدیریت درست نیست و باید فکر اساسی برای آن شود.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل حجم مراجعه به شهر تهران شاهد ترافیک‌های سنگین و گسترده هستیم، تصریح کرد: بدون تردید رفع این مشکلات به سادگی قابل حل نیست و نیاز به راهکارهای اساسی دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه بیش از85 تا 90 مورد از پروژه‌های اجرا شده در شهر تهران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بوده است، گفت: در حال حاضر 65 تا 70 پروژه تا کنون به بهره‌برداری رسیده که از جمله آنها می‌توانیم به تونل نیایش کاروانسرای سنگی یک و دو پل صدر و غیره اشاره کرد.

سردار عبدالهی اضافه کرد: نزدیک به 22 تا 23 پروژه در دست اجرا است که به زودی آنها را هم به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت تونل، بزرگراه و پل به حل مشکلات ترافیکی کمک بسیاری می‌کند، گفت: این پروژه‌ها در شرایط سخت و دشوار ساخته شده، چرا که بسیاری از آنها در پرترافیک‌ترین نقاط تهران احداث شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ما برای برون رفت از مسائل ترافیکی و حفظ محیط زیست تهران به شورای بعدی پیشنهادهایی تحویل داده‌ایم، افزود: ورودی و خروجی‌های شهر تهران باید مهندسی شود، به همین منظور پیشنهاد دادیم که تونلی از میدان سپاه به سمت آزادگان با مساحت 10 کیلومتر در سه طبقه ساخته شود تا بتوانیم با این احداث از بار ترافیکی این منطقه بکاهیم.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با مدیریت شهری جدید نیز همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

ساخت 90 مورد از پروژه های شهر تهران توسط قرارگاه خاتم الانبیاء

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایراندوست در نشست خبری امروز ۱۱ اردیبهشت که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی اقدامات شاخص جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود، عنوان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن(ع) اجرا شده و بسیج سازندگی قم معین اجرایی آن در قم بود در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود؛ همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده است نیز راه‌اندازی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم، راه اندازی چند کانال آب کشاورزی و لوله کشی، سم پاشی محل نگهداری دام‌ها، برگزاری میزهای خدمت توسط بسیج کارمندان، طرح ویزیت رایگان شهید رهنمون و افتتاح پنج صندوق قرض‌الحسنه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی برشمرد.

وی با اشاره به اعطای ۱۵۷ میلیارد تومان وام تبصره ۱۸ گفت: ۹۳ میلیارد تومان این وام‌ها توسط بانک‌ها به متقاضیان واگذار شده است که در زمینه وام‌های اخذ شده رتبه اول را در بین دستگاه‌های متولی داریم.

ایراندوست با بیان اینکه همه فعالیت‌های گروه‌های جهادی توسط مرکز جهادی ساماندهی می‌شود، اضافه کرد: مرکز جهادی قم دو قرارگاه جهادی جغرافیا محور دارد که قرارگاه جهادی در غرب قم یعنی منطقه پردیسان قرارگاه حضرت معصومه(س) و قرارگاه شهدای جهادگر در شرق استان شامل؛ سلفچگان، کهک، خلجستان و جعفریه که به صورت کاملا مردمی فعالیت می‌کنند؛ تعمیر و مرمت منازل محرومین، اعطای جهیزیه و لوازم‌التحریر، بسته‌های معیشتی از جمله فعالیت های این قرارگاه‌ها است.

وی با اشاره به مرمت ۱۰۲ منزل محرومان و نیازمندان در سال گذشته، ادامه داد: یکی از کارهای ویژه‌ای که امسال از طریق قرارگاه های جهادی صورت گرفت مشارکت در غرس درختان بود که در طول هفته روزانه هزار نهال غرس می‌شد و با اعلام فراخوان در روزهای جمعه هر هفته مردم نیز پای کار آمدند که این فرآیند در خلجستان ادامه پیدا می‌کند.

ایراندوست حضور و استقرار ائمه جماعت و مبلغان به همراه خانواده را از بهترین روش‌های تبلیغی برای روستاها دانست و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای هفت روستا صورت گرفته و امام جماعت با خانواده خود مستقر شده است.

وی با اشاره به برگزاری پایگاه‌های علمی جهادی تصریح کرد: در گذشته کلاس‌های تقویتی با همکاری گروه‌های جهادی و با توان محدود برگزار می‌شد اما با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش طرحی اجرا می‌شود که با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان و ظرفیت مدارس این کار به صورت فراگیر انجام شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه فعالیت قرارگاه کلاسی نو در هفته بسیج سازندگی آغاز می‌شود، یادآور شد: هدف از این قرارگاه تعمیر و نوسازی مدارس است و اقدامات اجرایی این کار توسط گروه‌های جهادی تخصصی صورت پذیرفته و نظارت و معرفی مدارس به اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان واگذار شده است.

وی ادامه داد: ۲۴ اردیبهشت رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

ایراندوست جشنواره روایت جهاد را مورد توجه قرار داد و گفت: ۲۵ اردیبهشت از پوستر این جشنواره رونمایی می‌شود و اختتامیه آن نیز در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها