Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امیر حسین فشنگچی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران درباره شرایط تیم نفت عنوان کرد: من پیش از پیوستن به این تیم هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و زبر نظر کریمی و در ادامه درخشان نیز تمریناتم را ادامه دادم و از نظر شرایط بدنی آماده هستم.

وی همچنین در مورد میانگیم بالای سنی تیم نفت و احتمال افت این تیم در ادامه لیگ، افزود: درست است که میانگین سنی تیم ما کمی بالا است، اما فاکتور تجربه در تیم ما بالا است و همین مساله می تواند به ما در ادامه راه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشنگچی همچنین در رابطه با برد در بازی هفته اول و اینکه این نتیجه مقطعی است یا خبر، اظهار کرد: به هر ترتیب تیم ما دیر تر از سایر تیم ها جمع شده است و ما نیاز به هماهنگی داریم به خصوص که ما باید در جام باشگاه های آسیا هم بازی کنیم.

بازیکن تیم نفت در رابطه با پستش در تیم نفت و اینکه در کدام نقطه از زمین راحت تر است، تشریح کرد: من در بازی سوپر جام در پست دفاع راست و در بازی مقابل سپید رود در پست وینگر چپ بازی کردم؛ به هر ترتیب با توجه به میل به نفوذم در پست وینگر راحت تر هستم، اما در هر پستی که کادر فنی تصمیم بگیرد بازی خواهم کرد و می خواهم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

وی همچنین افزود: در بازی مقابل پرسپولیس در یک سری از پست ها به خصوص دفاع وسط با کمبود بازیکن روبرو یودیم اما با اضافه شدن بنگر و نصرتی این ضعف نیز برطرف شده است؛ ضمنا امروز هم علی زینالی به تیم ما اضافه شده و تنها نیاز به کمی هماهنگی بین بازیکنان است.

فشنگچی در مورد رتبه این در پایان فصل نیز گفت: اگر بتوانیم به هماهنگی کافی برسیم می توانیم رتبه خوبی را به دست بیاوریم، امیدوارم در ادامه با هماهنگی بین بازیکنان در نیمه بالا جدول قرار بگیریم.

606

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار از بالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حزب‌ا... لبنان همچنین از هدف گرفتن پایگاه زبدین در مزارع اشغالی شبعا و پایگاه السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با تسلیحات مناسب خبر داد.

تصاویر نشان می‌دهند حزب ا... در بیشتر این عملیات از سلاحی جدید و ناشناخته استفاده می‌کند که قابل کشف و شناسایی از سوی سامانه‌های پدافندی صهیونیست‌ها نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • شکار از بالا
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)