Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:14:49 GMT

رالی خانوادگی آندریا در مشهد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۰۴۵۲

رالی خانوادگی آندریا در مشهد برگزار می‌شود

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان‌رضوی گفت: در روز جمعه ۱۳ مردادماه رالی خانوادگی آندریا از مقابل برج آرمیتاژ در منطقه هفت تیر از ساعت ۸ صبح آغاز و بعد از طی مسافت ۸۰ کیلومتری و مدت زمان ۳ ساعت به خط پایان خواهدرسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رضا رمضانی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: 4 رویداد مهم در ورزشی در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان‌رضوی هستیم که نخستین این رویدادها برگزاری رالی خانوادگی شهری جام آندریا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در روز جمعه 13 مردادماه این رقابت از مقابل برج آرمیتاژ در منطقه هفت تیر از ساعت 8 صبح آغاز و بعد طی مسافت 80 کیلومتری و مدت زمان 3 ساعت به خط پایان خواهدرسید.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان‌رضوی گفت: برداشت عمومی از مسابقات رالی انجام حرکات نمایشی است اما در این رالی قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت و هدف افزایش آگاهی نسبت به این قوانین در قالب رقابت است.

رمضانی بیان کرد: این مسابقات در قالب6 کلاس حرفه‌ای، آماتور، همگانی، بانوان، کلاسیک و جانبازان برگزار می‎‌شود. در مسابقه قبلی رالی در استان استقبال خوبی صورت گرفت و سبب شد تا نشاط در بین مردم به‌وجود آید و در این رقابت گل‌آرایی ماشین‌ها صورت گرفته بود و در این رقابت نیز شاهد انجام این چنین برنامه‌هایی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برای 10 نفر از افراد شرکت‌کننده در این رقابت مبلع 10 میلیون تومان برای 10 نفر پیش‌بینی شده است. در ادامه برنامه‌ها در سال 96 امسال برگزاری مسابقات موتور کراس را در نیشابور با حضور استان‌های خراسان‌رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان، گلستان و آذربایجان خواهیم داشت.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان‌رضوی گفت: مسابقات موتور کراس در مشهد و گناباد برگزار کردیم و در ادامه تا پایان سال این رقابت‌ها را در تربت‌حیدریه، سبزوار، جوین، کاشمر، بجستان، تایباد، بردسکن و خرو برگزار خواهیم کرد.

رمضانی خاطرنشان کرد: در 13 مرداد یک مسابقه یک مسابقه رالی سرعت نیز در برنامه داریم و در 18 مردادماه با همکاری اسپانسر و 23 نمایندگی در استان نمایشگاه بزرگ خودرو را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان این که برای اوقات فراغت نیز برنامه‌ریزی کرده و برنامه استعدادیابی در برنامه‌های هیئت پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته هیئت برتر در کشور شدیم و این حاصل تلاش ما است و این در حالی است که در ابتدای حضور من در هیئت در رتبه چهاردهم قرار داشتیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان‌رضوی با بیان این که پیست ما در استان جهانی نیست، گفت: پیست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان‌رضوی در کشور پس از تهران بزرگترین پیست است و ما در رشته‌های مختلف از جمله موتورکراس، درگ و دریفت پیست جداگانه داریم. همکاری خوبی با فداراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان داریم و روز 14 انتخابات مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور 3 کاندیدا برگزار می‌شود.

رئیس کمیته رالی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان رضوی در این نشست اظهار داشت: ثبت‌نام در این رقابت‌ها به‌صورت اینترنتی انجام شده است و تاکنون 138 نفر در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام در این رقابت‌ها تا فردا سه‌شنبه ساعت 24 ادامه دارد.

نعیمی با بیان این که جایزه این رقابت‌ها 30 میلیون تومان برای 26 نفر است، اظهار داشت: هزینه ورودی برای شرکت در این مسابقات مبلغ 30 هزار تومان این مبلغ برای بانوان شامل 50 درصد تخفیف و برای جانبازان رایگان است. پیش‌بینی حضور 180 نفر را در این رقابت‌‌ها داریم، این مسابقات به صورت استانی برگزار می‌شود اما با توجه به ظرفیت‌ها و جوایزی از شهرهای تهران، قزوین، اصفهان و کرج در این رقابت شرکت کننده داریم.

مدیر آندریا و حامی مسابقات رالی جام آندریا نیز در این نشست، اظهار داشت: برای ساختن جامعه‌ای سالم و با نشاط همه مسئول هستیم. با توجه به علاقه‌ای که به رشته اتومبیل‌رانی و سابقه‌ای که در ورزش دارم اعلام آمادگی کردیم تا بتوانیم این مسابقات را برگزار کنیم.

علیرضا قرصی عنبران گفت: هیئت اتومبیل‌رانی بسیار منظم و منسجم است که این موضوع به همکاری با این هیئت تشویق کرد سبب شد تا همکاری هیئت مسابقات رالی در دوره‌ها و ایام مختلف برگزار کنیم.

وی با بیان این که ورزش عامل شور و نشاط در جامعه است، بیان کرد: برگزاری این چنین رقابت‌هایی سبب می‌شود تا جوانان به دور از مزاحمت و حادثه انرژی خود را تخلیه کنند.

مدیر مجموعه آندریا و حامی مسابقات رالی جام آندریا تصریح کرد: برگزاری این چنین رقابت‌هایی پیامدهای فرهنگی و اخلاقی بسیاری دارد و می‌تواند ضمن جلوگیری از حادثه سبب انتقال قوانین و مقررات رانندگی به جامعه شود.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس هیئت کشتی شهرستان نهاوند گفت: شرکت کنندگان با کسب ۲۲۰ امتیاز، ۳ نشان طلا و یک نقره صاحب این عنوان شدند.

عباس تکلو افزود: تیم‌های همدان با ۲۳۸ امتیاز، نهاوند با ۲۲۰ امتیاز و ملایر ۱۴۶ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

او تأکید کرد: این مسابقات به میزبانی هیئت کشتی شهر همدان در ۱۲ وزن از ۳۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان نهاوند تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد