Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: اجرای طرح برخورد با خودروهای مزاحم در کرمانشاه که از ۲۰ تیرماه آغاز شده است، کماکان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ رضا شیرزادی اظهار داشت: در این طرح با حرکات نمایشی خودروها، مسابقاتخودرو‌ها در سطح شهر، دور دور زدن، ایجاد آلودگی صوتی، خودروهای دارای پلاک مخدوش، خودروهای دارای شیشه‌های دودی و فاقد مدارک برخورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی به اجرا در آمده، تاکنون با ۸۱ خودرو و راننده متخلف برخورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، خودرو رانندگانی که برای اولین بار مرتکب تخلف می‌شوند توقیف و اعمال قانون می‌شود و در صورت تکرار با هماهنگی مقام قضائی برخورد شدید تری با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه چنین تخلفاتی معمولا توسط جوانان انجام می‌شود، از خانواده‌ها خواست که با آموزش صحیح فرزندان خود، آنان را با عواقب تخلفات رانندگی از این دست آشنا کنند چرا که علاوه بر ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی شهروندان، بعضا حوادث غیر قابل جبرانی را نیز به بار خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای گشت ارشاد در تهران ۴۰ سال پیش!/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از اطلاعات آنلاین، حسین طاهری، استاندار وقت تهران در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای از آغاز به کار گشت‌های مبارزه به منکرات در سطح شهر تهران خبر داد. این اولین بار در تاریخ بعد از انقلاب است که نیروهای انتظامی در زمینه حجاب و پوشش شهروندان دست به کار می‌شوند. خبر را به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۳ بخوانید و عکسی از خودروهای ستاد مبارزه با منکرات در همان سال تماشا کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902659

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو
  • خودروهای گشت ارشاد در تهران ۴۰ سال پیش!/ عکس
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب