Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد کرمانشاه اظهار داشت: حماسه پاوه سند افتخار و سربلندي استان کرمانشاه و ايران اسلامي بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، در آستانه فرارسيدن 26 مرداد سالروز حماسه آزادسازي شهر پاوه از چنگال گروهک هاي معاند و ضدانقلاب، حجت الاسلام هادي عسگري مديرکل بنياد کرمانشاه، با حضور در فرمانداري اين شهرستان، با فرماندار و مسئولين اين شهرستان ديدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام عسگري در اين ديدار با گرامي داشت ياد و خاطره دلاوري هاي شهيد مصطفي چمران و شهداي گرانقدر اين حماسه بزرگ اظهار داشت: حماسه پاوه سند افتخار و سربلندي استان کرمانشاه و ايران اسلامي بود.
مديرکل بنياد کرمانشاه افزود: در حماسه پاوه نقش مردم به ويژه مردم اورامانات در دفع توطئه هاي دشمنان نظام بسيار پررنگ و اثرگذار بود و امروز اگر ما براي حماسه آزادسازي پاوه مي خواهيم مراسمي را بر پا کنيم بايد وجه مردمي آن را در نظر گرفته و کارها و برنامه ها را به اين مردم عزيز و مدافع انقلاب بسپاريم.
حجت الاسلام عسگري افزود: حماسه پاوه خاطره شيريني بود که هيچگاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد و ما بايد با برنامه هايي همچون روايتگري اين حماسه در مدارس و برنامه فرهنگي متنوع، خاطره عظيم حماسه پاوه را همچنان زنده و جاويد نگه داريم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی به شدت باعث عزت و افتخار شده است؛ در این سفر جایی حضور پیدا نکردیم مگر اینکه جوانان، دانشگاهیان و مقامات سیاسی از انتقام سخت و تحقیر رژیم صهیونسیتی توسط سپاهیان انقلاب ابراز شعف نکنند. به رزمندگان اسلام  مقاومت مردم ایران و مردم غزه درود و سلام می فرستادند تا جایی که این اقدام فضای جدید انقلابی را در منطقه به‌ وجود آورده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است