Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز نهم مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به جوابیه بیمارستان نفت در خصوص گفت‌وگوی جنجالی پرویز فلاحی‌پور اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، امروز نهم مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به جوابیه بیمارستان نفت در خصوص گفت‌وگوی جنجالی پرویز فلاحی‌پور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحبه ژاله علو و روایت وی از روزهای زندگی‌اش پس از سالها سکوت، از دیگر خبرهای حائز اهمیت در عرصه فرهنگ و هنر در نهمین روز از مرداد ماه بود.

جوابیه بیمارستان به اظهارات جنجالی پرویز فلاحی‌پور/روابط عمومی بیمارستان: گواهینامه نمی‌تواند جایگزین هزینه 170 میلیون ریالی باشد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون هفته گذشته در هنگام فیلمبرداری دچار سکته قلبی شده و در بیمارستان محل فیلمبرداری یعنی بیمارستان نفت تهران بستری شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص روند ترخیص خود از این بیمارستان گفت: با هزار تماس و تلفن بالاخره راهکاری برای ترخیص من اندیشیده شد. مسئولین بیمارستان تا وصول چک متاسفانه گواهینامه من و مدرکی از تهیه کننده را گرو گرفتند و تا وقتی که گواهینامه را نگرفتند اجازه خروج از بیمارستان را به من ندادند.

پس از گفت‌وگو گلایه‌آمیز پرویز فلاحی‌پور مبنی بر برخورد نامناسب بیمارستان محل بستری وی در هنگام ترخیص، روابط عمومی بیمارستان نفت جوابیه خود را در مواجهه با این گفت‌وگو اعلام کرد.

برای مشاهده متن کامل این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.

هجوم دوباره سینمایی‌ها به تئاتر/عزیزی: وضعیت فارغ‌التحصیلان تئاتر وحشتناک است/نادری: با حضور بازیگران سینما در تئاتر موافقم+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، عرصه هنرهای نمایشی یا همان تئاتر این روزها درگیر متن و حاشیه‌های فراوانی است. از فروش بلیت یک میلیون تومانی نمایش "اعتراف" به کارگردانی شهاب حسینی گرفته تا وضعیت نامناسب پوشش بازیگران و استفاده از الفاظ رکیک و شوخی‌های جنسی در برخی آثار همه و همه حاشیه‌هایی هستند که هنر نمایش در سال جاری با آنها روبرو بوده است.

در کنار وجود معضلاتی این چنین، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی این روزها گریبان‌گیر تئاتر شده و بیش از همه به هنرمندان جوان و نسل نو تئاتر ضربه زده گیشه محور شدن و حضور بیش از حد هنرمندان چهره سینما در آثار نمایشی است.

برای مشاهده ادامه این پرونده ویژه اینجا کلیک کنید.

ژاله علو پس از سال‌ها سکوت از آرامش این روزهایش می‌گوید/ارتباط نداشتن دوبلور پیشکسوت با فضای مجازی/تلفن همراه ندارم

ژاله علو صداپیشه، گوینده و بازیگر پیشکسوت کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: انسان همیشه تا اندازه‌ای مشخص کار می‌کند و باقی زمان خود را در منزل و با انجام دادن کارهای دلخواه سپری می‌کند.

*آیا کمرنگ بودن حضور شما در عرصه فعالیت‌های هنری به صورت خودخواسته است؟

به هر حال آدم باید فرصتی را برای رسیدگی به خودش اختصاص دهد. به طور تقریبی احساس می کنم بهتر است این روزها فرصت بیشتری برای خودم بگذارم.

*مردم که با صدا و تصویر شما خاطره بسیاری دارند، این روزها دلتنگتان هستند و خیلی سراغتان را می‌گیرند. مخاطبانی که خواستار دیدار شما هستند، چه کاری می توانند انجام بدهند؟

من این روزها کم و بیش فعالیت‌هایی انجام می‌دهم اما نه در قالب تصویر بلکه کارهایم را در موارد دیگر انجام می‌دهم و این فعالیت‌ها در زمینه دوبله نیست.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

سینما‌های تهران دچار خفه‌گی می‌شوند/نهنگ عنبر برای رکوردشکنی تا سه شنبه وقت دارد

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص نتیجه جلسه امروز شورا گفت: فیلم سینمایی "بیست‌و‌یک روز بعد" به کارگردانی "محمدرضا خردمندان" از چهارشنبه همین هفته در سرگروه کوروش اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم "خفه‌گی" به کارگردانی "فریدون جیرانی" بعد از فیلم "نگار" ثبت شد و قرارداد فیلم "خانه کاغذی" در گروه کوروش بعد از فیلم "قشنگ و فرنگ" به ثبت رسید.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

ضرب و شتم بازیگر زن سینمای هالیوود/جاسوس‌بازی ادامه دارد+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین مجموعه عکس‌های فیلم سینمایی "بلوند اتمی" با بازی "چارلیز ترون" منتشر شد.

"بلوند اتمی" به کارگردانی "دیوید لیچ" ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۷ اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد. این اثر فیلمی آمریکایی در سبک اکشن مهیج و جاسوسی به نویسندگی کرت جانستاد است که طراحی آن را دیوید لیچ انجام داده است.

این فیلم برگرفته از رمان گرافیکی سردترین شهر، به قلم آنتونی جانستون در سال ۲۰۱۲ است که داستان آن حول محور جاسوسی است که موظف به پیدا کردن لیستی از مأموران دوجانبه است که در حال قاچاق به غرب می‌باشند. یک مامور مخفی سازمان MI6 در دوران جنگ سرد به برلین فرستاده می شود تا تحقیقات خود را درباره مرگ یک مامور آغاز کند و همچنین لیست جاسوسان دو جانبه را بدست بیاورد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

چرا برخی از هنرمندان تمام زندگیشان را در اینستاگرام منتشر می‌کنند/نباید بیش از حد در دنیای مجازی خودمان را به نمایش بگذاریم

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها بازی در سریال "گیله‌وا" را پشت سر می‌گذارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص حاشیه‌های متعدد فضای مجازی برای هنرمندان گفت: بسیاری از همکاران من متاسفانه به دنیای مجازی تن می‌دهند و برای قهرمان شدن و جذب مخاطب بیشتر هر کاری می‌کنند اما یادشان می‌رود که ممکن است چندی بعد همین فضای مجازی از آنها یک ضد قهرمان ساخته و گریبان خودشان را بگیرد. وقتی یک هنرمند تمام بخش‌های زندگی‌اش مثل ازدواج کردن، بچه‌دار شدن و غیره را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد چه انتظاری دارد که فردا اتفاق بدی برای او نیفتاده و برخورد بدی با وی نشود.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند