Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار گفت: یک سارق معتاد و سابقه دار گرمساری به سرقت 18 فقره وسایل جانبی و داخل خودروها در سطح شهرستان گرمسار اعتراف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوذر قربانی، فرمانده نیروی انتظامی گرمسار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: طی یک عملیات مشترک فرماندهی نیروی انتظامی گرمسار با کلانتری ایوان کی موفق به شناسایی و دستگیری فردی با هویت معلوم و متهم به سرقت یک دستگاه موتور سیکلت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار در ادامه اظهارداشت: این سارق که دارای سنی حدود 35 سال و دارای سابقه کیفری و معتاد بوده اسات در مرحله اول به سرقت این موتور سیکلت اعتراف کرد و سپس پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شد .

قربانی در ادامه از اعتراف این سارق به 18 فقره سرقت در سطح شهرستان گرمسار در اعترافات بعدی خبردادو گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که سارق 35 ساله معتاد به سرقت 18 فقره وسایل داخل ماشین و محتویات جانبی خودرو با این موتور سیکلت مبادرت کرده است .

وی افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه توسط این سارق سابقه دار حدود 150 میلیون ریال می باشد .

فرمانده نیروی انتظامی گرمسار در ادامه به شگرد های سرقت این دزد سابقه دار در سطح شهرستان گرمسار اشاره کردو گفت: این دزد محتویات داخل خودرو از قبیل وجه نقد، اوراق بهادار، لوزام جانبی خودرو را سرقت و برای مصرف روزانه و خرید مواد مخدر به صورت روزانه استفاده می کرد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد