Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- کاروان خُدّام آستان قدس رضوی امروز با نظامیان و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا در استان کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان خُدّام آستان قدس رضوی (ع) امروز در میان تیپ صبحگاه مشترک کرمانشاه حضور یافتند.

اجرای سرود ملی و قرائت صلوات خاص امام رضا (ع) و دعای فرج و عبور نظامیان مقابل پرچم و ادای سلام نظامی به احترام پرچم امام رضا (ع) با حضور خانواده های معظم شهدا و کارکنان ارتش از برنامه‌های امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سبزی، رئیس پادگان ضمن خوش آمد گویی به کاروان خادمین حرم امام رضا(ع)، به بیان اهمیت توسل به اهل بیت (ع) پرداخت و گفت: در همه ادیان توسل به اهل بیت پیامبر (ع) وجود دارد و در بین ائمه مخصوصا امام رضا (ع) برای ما ایرانی ها بیشتر مورد توسل است.

وی افزود: حتی ادیان دیگر هم با توسل به امام رضا (ع) و اهل بیت شیعه (ع) حاجت می‌گیرند و این امر نشان دهنده آن است که کرامات اهل بیت (ع) فقط مخصوص شیعیان نیست بلکه به همهٔ مردم دنیا تعلق دارد.

سرهنگ سبزی گفت: از امام رضا (ع) با نام امام رئوف و مهربان وغریب الغربا یاد می‌کنند و معمولاً وقتی کسی امام هشتم را صدا بزند نشان دهنده عمق اعتقادات قلبی آن شخص به امام رضا (ع) است.

دیدار خُدام آستان قدس رضوی(ع) با خانواده معظم شهید رضا صفری

در این مراسم حجت الاسلام علیرضا رحیمی، روحانی کاروان درمورد برنامهٔ زیر سایه خورشید سخن گفت و به بیان خاطراتی چند از معجزات امام رضا (ع) و ذکر احادیثی از امام رضا (ع) در مورد زیارت از راه دور اهل بیت (ع) پرداخت.

این کاروان سپس پس از پادگان شهید نیکخواه به امام زاده باقر بیستون رفتند و مورد استقبال بسیار زیاد و خونگرم مردم بیستون قرار گرفتند.

شاهرخ عزیزی بخشدار بیستون در این دیدار به سخنرانی پرداخت.

در بیستون کاروان خدام به دیدار خانواده معظم شهید رضا صفری از شهدای دفاع مقدس رفتند و در این دیدار مداحی صلوات خاصه امام رضا (ع)؛ اهدای هدایای تبرکی به خانواده معظم شهدا صورت گرفت.

حضور کاروان خُدام آستان قدس رضوی در کارخانه جهان فولاد

همچنین کاروان خُدام آستان قدس رضوی در کارخانه جهان فولاد از توابع هرسین حضور یافتند و مورد استقبال شایسته خدمه و پرسنل قرار گرفتند.

جهانبخش شکری، مدیر عامل شرکت جهان فولاد در این دیدار به مشکلات اقتصادی و بیکاری استان کرمانشاه اشاره کرد.

دکتر فرخشاهی از خدمات اقتصادی و کار آفرینی مهندس شکری قدردانی کرد.

مبلغ کاروان حجت الاسلام عبد الله زاده در این دیدار اظهار داشت: قرائت زیارت حضرت رضا(ع) و واسطه پرچم متبرک از راه دور همسان با زیارت از نزدیک است لذا شما زائر حضرت (ع) هستید، زیارت شما قبول باشد.

وی به نقل روایتی از آیت الله مرعشی نجفی پرداخت و گفت: زیارت یک حق بر مهمان دارد و یک حق بر میزبان، حضرت رضا (ع) می فرمایند که هر کسی که ما را زیارت کند ما چند بار به زیارت او خواهیم رفت .

وی بیان کرد: مرحوم حائری فرمود؛ در خواب دیدم که یکی از دوستان ما در لحظه هولناک بعد از مرگ، فرشتگان برای سوال نزدیک می شدند که ناگهان آقایی آمدند و گفتند هر سوالی دارید از من بپرسید با او کاری نداشته باشید، پرسیدم شما که هستید، فرمودند من علی بن موسی الرضا (ع) هستم شما در طول عمر خود ۷۰بار به زیارت ما آمدید ما هم به جبران یک بار آن آمده ایم.

اجرای مداحی مرشد، اهدای هدایای تبرکی به مهندس شکری و اعضای خانواده ایشان، اهدا نمک تبرکی به حاضرین از برنامه‌های این دیدار بود.

حضور خُدّام آستان قدس رضوی (ع) قرارگاه منطقه غرب نزاجا

خُدّام آستان قدس رضوی (ع) همچنین امروز در میان کارکنان قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند و مورد استقبال شایسته درجه داران و سربازان قرار گرفتند.

استقبال از پرچم متبرک آستان مقدس امام رضا(ع)، اهدا نمک تبرکی به سربازان و درجه داران، حضور پرچم در مسجد قرارگاه جهت زیارت خانواده‌های نظامیان و استقبال پر شور خانواده ها، اقامه نماز جماعت و اهدا هدایای تبرکی به امیر فرهاد آریانفر از برنامه‌های این دیدار بود.

مبلغ کاروان حجت الاسلام عبدالله زاده در این دیدار به بیان جایگاه و منزلت حضرت امیر المومنین (ع) پرداخت.

دیدار کاروان خُدام آستان مقدس امام رضا (ع) با خانواده معظم شهید سردار حاج حسن ادبیان

همچنین این کاروان، در منزل شهید سردار حاج حسن ادبیان حضور یافتند و فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای غرب و رئیس بنیاد شهید کرمانشاه نیز کاروان خُدام آستان قدس رضوی را همراهی کردند.

برادر شهید در این دیدار ضمن استقبال از خُدام آستان قدس رضوی گفت: ما تا به حال میزبان مهمانان زیادی بوده ایم و از رزمندگان و نیروهای حافظ امنیت قدردانی می کنیم.

وی ضمن بیان جایگاه و کرامت خادمان حضرت رضا (ع) و ائمه معصومین (ع) گفت: پرچم مبارک آستان نورانی است و برکات آن برای اهل این خانه و اهالی شهر است، ما همواره مدیون نیروهای تامین کننده امنیت در این ایام و سفرهای کاروان هستیم.

در این دیدار یک رباعی ویژه به خانواده شهید ادبیان تقدیم شد، همچنین اهدا تبرکات حرم مطهر به خانواده شهید و اهدا نگین حرم مطهر به مادر شهید صورت گرفت.

این کاروان همچنین امروز در منزل جانباز سرافراز فضل علی سالاری جانباز ۸۳ درصد حضور یافتند.

این دیدار همچنین با حضور فرماندهان و مسئولان استان صورت گرفت.

حجت الاسلام عبدالله زاده مبلغ کاروان در این دیدار گفت: حرکت این کاروان مبارک یک جنبه ی فرهنگی دارد و فضای لازم و بستر این امر امنیت است و ما این امنیت را مدیون جانبازان، شهیدان ونظامیان هستیم.

تبرکات حرم و نگین حرم مطهر به این جانباز سرافراز اهدا شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی