Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه کرامت در آئین اختتامیه جشواره رضوی، از برگزیدگان استانی کانون پرورش فکری مازندران تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریوبه نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان استانی، خدام رضوی، اعضای کانون وخانواده‌ها برگزار شد، از 38 عضو شرکت کننده در جشنواره رضوی که آثارشان در مرحله کشوری پذیرفته؛ تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین هدف کانون از برگزاری چنین جشنواره‌هایی، توسعه و ترویج فرهنگ منور رضوی در میان کودکان ونوجوانان است، افزود: ترویج معارف رضوی باعث رشد و تعالی کودکان ونوجوانان شده و در عین حال به توسعه فرهنگی، منطبق بر اهداف عالیه انقلاب اسلامی می‌انجامد.

محمد علی یزدان شناس افزود: فعالیت این جشنواره در مراکز از چندین ماه گذشته در قالب فراخوان و شیوه نامه اجرایی انجام شد و بر اساس یک فرایند، مربیان و اعضا به تولید آثار مرتبط با امام رضا(ع) پرداختند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین کار کانون نیز در این جشنواره ایجاد فرآیند کار و فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در حوزه معارف رضوی است که منجر به توسعه اهداف تربیتی شود.

سرپرست کانون مازندران با بیان اینکه این جشنواره در 8 بخش نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، قصه‌گویی، کاردستی، داستان نویسی، سرود و پویانمایی برگزار شده است، گفت: 635 اثر در مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران تولید شده و به دبیرخانه استانی رسید که از این میان 185 اثر به دبیرخانه مرکزی راه یافت و در نهایت 38 اثر به عنوان برگزیده راه یافته به بخش کشوری انتخاب شدند که آثار آنان در نمایشگاهی در شهر مقدس قم در معرض نمایش قرار گرفته است.

کودکان مهم‌ترین فرصت برای کشور

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در این جشنواره گفت کودکان ونوجوانان مهم‌ترین فرصت برای کشور محسوب شده،چرا که آینده ساز هستند.

مریم جمشیدی، خواستار گسترش ظرفیت‌های مفید کانون برای همه کودکان ونوجوانان استان مازندران شد.

وی از تربیت نیروی انسانی و نقش مهم کانون در این مورد سخن گفت و خطاب به بچه‌های این برنامه، گفت: انسان بودن مهم‌ترین لازمه در همه فعالیت‌ها است و در کانون و سایر دستگاه‌های فرهنگی می بایست انسان بودن را به بچه‌ها بیاموزیم.

مربیان کانون در تربیت دینی کودکان کوشا باشند

حجت الاسلام سجاد رئیسی، نماینده خدام حرم مطهر رضوی در مازندران با اهمیت تربیت فرزندان در تکوین شخصیت آنان و تضمین آینده‌شان به حدیثی از حضرت رضا(ع) اشاره کرد و افزود: نسبت به تربیت فرزندانتان بسیار حساس باشید و از کودکی آموزه‌ها و ارزش‌های دینی را به آنان بیاموزید.

وی گفت: تربیت باید بر اساس ملاک‌های درست و موثر صورت گیرد و با توجه به ظرفیت عظیم فرهنگ اسلامی مربیان کانون می توانند در جهت انتقال این ارزش‌ها نقش موثری داشته باشند.

در این آیین، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، مدیر عامل خانه مطبوعات استان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

R41358/P1486/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد