Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: از ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر جاده روستایی در استان ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن فاقد جاده روستایی مناسب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سیداحسن علوی ظهر امروز در مراسم افتتاح 10 کیلومتر و آغاز عملیات اجرایی 75 کیلومتر از بزرگراه میاندوآب-کرمانشاه که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، اظهار داشت: حمل و نقل یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های توسعه هر جوامع بوده و ده سال است که در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حمل و نقل قریب به 25 درصد حامل‌های انرژی، یک درصد ریلی زیرساخت‌های حمل و نقل را به خود اختصاص داده و 5 درصد هم در بخش دریایی و هوایی وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس تصریح کرد: برای عملیات اجرایی بزرگراه میاندوآب به کرمانشاه که 350 کیلومتر آن مطرح شده، امیدواریم تا پایان امسال 90 درصد آن به بهره‌برداری برسد و 10 درصد دیگر نیز برای سال آینده به اتمام برسد.

بدهی 150 میلیارد تومانی راه و شهرسازی کردستان به پیمانکاران

وی گفت: در حال حاضر اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان در بخش راه‌های روستایی 70 میلیارد تومان و در سایر بخش‌های دیگر 80 میلیارد تومان دیگر به پیمانکاران بدهکار است و این بدهی به‌خاطر عملیات اجرایی کریدور شمال به جنوب کشور بوده تا بلکه از طریق اوراق خزانه بتوانند طلب پیمانکاران را پرداخت کنند.

3100 کیلومتر راه روستایی در کردستان فاقد جاده مناسب است

علوی به نبود جاده دسترسی مناسب در روستاهای کردستان اشاره کرد و افزود: از 6 هزار و 100 کیلومتر جاده روستایی در استان 3 هزار و 100 کیلومتر آن فاقد جاده روستایی مناسب است.

وی با تاکید بر ضرورت و لزم توجه وزیر راه و شهرسازی به مسیر سنندج-مریوان اظهار کرد: این پروزه نیز به عنوان پروژه‌ای استراتژیک بسیار مهم است که امیدواریم در این سفر مورد بازدید قرار گیرد.

انجام پرواز هوایی ATR در فرودگاه سنندج

نماینده مردم کردستان در مجلس با اشاره به برقراری خطوط هوایی ATR در فرودگاه سنندج گفت: امیدواریم که این پرواز هفته‌ای سه بار از سنندج به سلیمانیه انجام شود و با توجه به اینکه بیمارستان کوثر سنندج یکی از مجهزترین بیمارستان‌های غرب کشور و حتی منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود و به‌دلیل مجاورت با کشور عراق می‌تواند در زمینه توریست درمانی تاثیرگذار باشد.

وی گفت: ما مردم کردستان در این مدت مشکلات بسیاری در زمینه پروازهای هوایی داشته‌ایم و این استان ظرفیت 10 پرواز در طول 10 روز و جابه‌جایی 800 مسافر را دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس خاطر نشان کرد: در زمینه ترمیم جاده‌های شهری گرچه کارهای اساسی انجام می‌شود اما برخی جاها نیاز هست که توجه جدی به آنها شود.

4 هزار واحد مسکونی مسکن مهر کردستان در انتظار ساماندهی

وی از مسکن مهر به عنوان قصه پر غصه نام برد و از وزیر راه و شهرسازی خواست که به برطرف کردن مشکلات 4 هزار واحد مسکونی باقی مانده که از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند کمک کند چرا که این افراد از نظر مالی توان بازپرداخت اقساط را ندارند و تدبیری اندیشیده شود تا در طرح جامع مسکن به آنها کمک شود.

انتهای پیام/

R7848/P41362/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نام جوان سنندجی (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج را که در هفته جاری جان چهار نفر از همشهریان سنندجی را نجات دادند، گرامی می‌داریم که دوباره نام افراد فداکاری همچون دهقان فداکار (ریزعلی خواجوی) را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: نام این جوان (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رضایی اضافه کرد: شورای شهر نیز در این هفته از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچون گذشته پای کار است.

وی گفت: از نظرات صاحب‌نظران و پیشکسوتان نیز باید در اجرای برنامه‌های هفته سنندج استفاده شود و بزرگان این شهر در این هفته مورد تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 746950

دیگر خبرها

  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود