Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:54:30 GMT

۲۰ کیسه زغال غیرمجاز بلوط در الیگودرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۱۳۴۴

۲۰ کیسه زغال غیرمجاز بلوط در الیگودرز کشف شد

الیگودرز- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان الیگودرز از کشف و ضبط ۲۰ کیسه زغال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سعیدی فر گفت: مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان الیگودرز با همکاری عوامل انتظامی، در حین گشت زنی در حوزه بخش مرکزی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند، پس از بازرسی مشخص شد که خودروی مورد نظر حامل ۲۰ کیسه زغال غیرمجاز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پس از اخذ دستور قضایی خودروی حامل مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی و ضبط اموال و تنظیم پرونده تخلف به منابع طبیعی شهرستان انتقال داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان الیگودرز افزود: شماره تماس ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت، آماده دریافت گزارش ها و اخبار مردمی در خصوص آتش سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، چوب و ... است تا از ورود خسارت های جبران ناپذیر به عرصه های منابع طبیعی جلوگیری شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای حکم قضایی، اراضی ملی به مساحت تقریبی ۱۰۲۹۷ مترمربع واقع در مراتع ترکاچال روستای میرافضل شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی سعیدآباد و مامور پاسگاه انتظامی تلمادره انجام و اعاده به وضع سابق گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها