Web Analytics Made Easy - Statcounter

70 میلیارد ریال مستمری به معلولان کم توان ذهنی استان اصفهان پرداخت شده است . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت :از ابتدای امسال تاکنون، 16هزار معلول کم توان ذهنی استان بیش از70 میلیارد ریال مستمری در یافت کردند .

سید اصغر فیاض افزود : ماهیانه یک میلیون و 480هزار ریال مستمری به منظور تامین حداقل امکانات معیشتی به خانواده های این معلولان ذهنی پرداخت می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 800مربی فنی و حرفه ای به منظور حرفه آموزی معلو لان ذهنی در 50مرکز توانبخشی بالای 15سال فعالیت می کنند گفت:چرم دوزی خیاطی ،شمع سازی ،منبت کاری و خاتم کاری از رشته هایی است که در این مراکز به دو هزار و 500 معلول ذهنی بالای 15سال آموزش داده می شود .

سیداصغر فیاض افزود :به منظور نمایش توانمندی و فروش محصو لات ساخته شده معلو لان ، قراراست با مشارکت بخش خصوصی نمایشگاهی دائمی از دستاوردهای این افراد بر پا شود.

بیش از 33هزار معلول کم توان ذهنی تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان هستند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای