Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح دختران بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فاطمه دوستی ظهر امروز در همایش دختران، حمایت‌های روانی ـ اجتماعی، توسعه پایدار با اشاره به برنامه‌های دولت برای حمایت از دختران اظهار داشت: دولت برای اینکه بتواند برنامه‌‌هایی برای حمایت از بانوان و دختران داشته باشد اقداماتی را در دولت یازدهم انجام و برنامه‌ریزی‌هایی را برای دولت دوازدهم در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه افزود: در این برنامه به صورت ویژه پیش‌بینی‌هایی شده که جای تأمل دارد و باید با اهتمام جدی آن را پیگیری کنیم تا در دستگاه‌های اجرایی شاهد اجرای آن باشیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وظایف دفتر امور بانوان بیان کرد: امور بانوان با هماهنگی‌های بین دستگاهی یکسری کارگروه‌هایی را تشکیل و براساس بازنگری و بررسی قوانین در سطح استان‌ها این قوانین را به مجلس ارائه می‌دهند.

دوستی با اشاره به برنامه‌های در دستور کار امور بانوان خاطرنشان کرد: لایحه امنیت زنان و بانوان را در دستور کار داریم که در این راستا پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی کشور گفت: این شورا وظایف و دستورالعمل‌هایی را به استان‌ها ابلاغ کرده است، همچنین طرح بازنگری قوانین گذرنامه خانم‌ها را در دستور کار داریم تا گروهی از خانم‌ها که برای فعالیت‌های مختلف از جمله ورزشی و یا درمان بیماری می‌خواهند به خارج از کشور سفر کنند مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای با بهزیستی در راستای کاهش طلاق و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منعقد گردید که توانسیم آمار طلاق را در استان کاهش دهیم، در راستای همین تفاهم نامه نیز کلینیک‌های مشاوره پیش از ازدواج راه‌اندازی شد و همچنین دوره‌های آموزش در کلینیک‌های طلاق نیز برگزار شد

دوستی ادامه داد: در انعقاد تفاهمنامه‌ای با آموزش و پرورش بحث بهبود وضعیت بهداشت دختران در مناطق محروم استان در دستور کار قرار گرفت و همچنین طرح دختران بازمانده از تحصیل را در دستور کار داریم تا بتوانیم این دختران را به درس خواندن تشویق کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های در دستور کار امور بانوان برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزود: در انعقاد تفامه‌نامه‌ای با صندوق کارآفرینی امید 20 میلیارد تومان اعتبار ملی برای کل کشور اختصاص یافت که این اعتبار قرار است بیشتر برای فارغ‌التحصیلانی که قصد دارند در حوزه طرح‌های دانش بنیان فعالیت کنند ارائه می‌شود، طرح زنان صاحب ایده و کارآفرین در مناطق محروم یکی دیگر از طرح‌های در دستور کار است.

مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای بررسی طرح‌های اشتغالزایی کمیته فنی ارزیابی در امور بانوان تشکیل و هر دو هفته یک بار طرح‌ها بررسی و طرح‌هایی که بیشتر به صورت تعاونی و یا دانش‌بنیان هستند در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

انتهای پیام/

R41350/P1377/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • زنی که کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند