Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قوچان با رد لغو کنسرت شهرام ناظری در این شهرستان گفت: اکنون هیچ نامه و یا دستوری از فرد و یا مدیر صاحب نظر مبنی بر مخالفت و یا لغو این کنسرت ‌مشاهده نکرده‌ام.

به گزارش تسنیم، علیرضا قامتی عصر امروز در نشست خبری خود در محل فرمانداری این شهرستان در جمع خبرنگاران با رد لغو کنسرت شهرام ناظری در این شهرستان اظهار داشت: موضوع لغو کنسرت موسیقی شهرام ناظری که در چند روز اخیر در سطح رسانه‌ها مطرح شده این گونه نبوده و بنده تاکنون هیچ نامه و یا دستوری از فرد و یا مدیر صاحب نظر مبنی بر مخالفت و یا لغو این کنسرت در شهرستان قوچان مشاهده نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای اداری شهرستان قوچان تاکید کرد: طبق قانون در زمان اجرا اختلاف‌هایی در بین مجموعه‌های مختلف شهرستان و برنامه‌ریزان اجرای کنسرت و سایر متولیان به وجود آمده بود که در نهایت منجر به برگزار نشدن این کنسرت در قوچان شد.

قامتی با اشاره به جلسه خود با دادستان این شهرستان افزود: به دلیل مرخصی و عدم حضور در شهرستان به محض ورود به شهرستان جلسه‌ای با دادستان قوچان داشتم، برخی از مسئولان دغدغه‌هایی را در این زمینه مطرح کرده‌اند که باید در نظر گرفته شود، در این جلسه و بنا به قول مساعد برگزارکنندگان کنسرت شهرام ناظری قرار است حداکثر تا هفته آینده این کنسرت مجدداٌ در این شهرستان برگزار شود.

فرماندار قوچان در مورد زمان و مکان برگزاری این کنسرت افزود: زمان برگزاری منوط به هماهنگی برگزارکنندگان کنسرت با مسئولان شهرستانی است اما در مورد مکان برگزاری آن با در نظر گفتن شرایط موجود بعدا تصمیم گیری خواهد شد تا در فضای مناسب این کنسرت مجددا برگزار شود.

وی در مورد قبول برگزاری مجدد کنسرت از طرف متولیان آن خاطرنشان کرد: شهرستان قوچان دارای فرهنگ غنی و پرافتخار است و توان مدیریتی مجموعه‌های مختلف شهرستان قوچان از نظر انتظامی، امنیتی، قضایی بالا است و آماده برگزاری این گونه کنسرت‌ها را به بهترین وجه داریم.

قامتی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر علل تاخیر در ساخت مزار شهدای گمنام این شهرستان بیان داشت: متاسفانه به رغم تلاش‌های انجام شده، روند ساخت این پروژه با تاخیر روبه‌رو شده و بخشی از بتن‌ریزی‌های انجام شده تخریب شده، ما نیز از پیمانکار گلایه مند هستیم لذا با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با پیمانکار قرار است روند ساخت آن در قالب چند تیم پیگیری شود.

فرماندار قوچان در پایان با اشاره به وجود مشکلاتی در پروژه استادیوم ورزشی شهرستان که در چند ماه گذشته افتتاح شده است افزود: این استادیوم در سطح ملی تحویل گرفته شده اما به دلیل برخی از مشکلات، امکان بهره برداری بهینه از آن در حال حاضر وجود ندارد لذا مشکلات موشجود از جمله در بحث باد و هزینه نگهداری و غیره در حال پیگیری توسط مسئولان مربوطه است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همایش تجاری ایران و کوبا گفت: طرح مطالعات بازار کوبا آغاز شده و به زودی نتایج آن در اختیار بنگاه‌های اقتصادی که تمایل به همکاری با کوبا دارند قرار می‌گیرد.

وی به برگزاری نمایشگاه هاوانا ۲۰۲۴ (آبان ماه ۱۴۰۳) اشاره کرد و افزود: از حضور واحدهای صنعتی، تولیدی و شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حمایت می‌کنیم.

به گفته مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ پس از برگزاری نمایشگاه هاوانا ۲۰۲۳ هیات‌های مختلفی از کشور کوبا در ایران حضور یافتند و نشست‌ها در زمینه نوسازی و بهسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا و در زمینه‌های دیگری از جمله کود، سموم و محصولات کشاورزی ادامه دارد.

مقیمی اضافه کرد: به زودی هیات فنی و اجرایی از ایران به کوبا سفر می‌کند تا ضمن بازدید میدانی، ارزیابی‌های لازم را از ظرفیت‌های موجود برای ارتقا مراودات انجام دهد. هم اکنون نیز پس از توافقات حاصل شده، چند قرارداد سرمایه‌گذاری در کوبا امضاء و کارهای اجرایی آنها آغاز شده است.

وی به برگزاری کمیسیون مشترک ایران و کوبا و استفاده از این ظرفیت اشاره کرد و افزود: این کمیسیون نیز می‌تواند زمینه ارتقاء فعالیت‌های موجود و تعریف محورهای جدید همکاری متقابل را فراهم آورد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه کوبا ظرفیت تبدیل شدن به قطب صادراتی ایران در منطقه آمریکای لاتین را دارد، گفت: هم اکنون اقلام سوپرمارکتی (فروشگاهی) ایران در بازار کوبا تقاضامحور است و هماهنگی‌های لازم برای صادرات این محصولات انجام شده است و باید از این فرصت به درستی استفاده کرد.

کد خبر 6093613 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟