Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@23:19:50 GMT

تأکید برانکو روی پاس‌های تک ضرب

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۲۶۹۵

بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز خود به مرور کارهای تاکتیکی و پاس‌های تک ضرب پرداختند.

خبرگزاری تسنیم: سرخپوشان تمرین امروز (دوشنبه) خود را از ساعت 17:30 پس از صحبت‌های برانکو و تبریک به مناسبت دریافت جوایز برترین‌های لیگ شانزدهم فوتبال آغاز کردند.
* در ابتدا، مارکو رول‌های مخصوصی را جهت نرم شدن عضلات به بازیکنان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بعد از آن، بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و به کارهای مختلف بدنسازی و کار با توپ پرداختند.
* برانکو در ادامه بازیکنانش را به چهار گروه تقسیم کرد. بازیکنان باید از پشت آدمک‌ها حرکت می‌کردند و با پاس‌های تک ضرب کارهای تاکتیکی را انجام می‌دادند.
* سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه، مرحله بعدی تمرین بود و پس از آن، ضربات کرنر و ایستگاهی زیر نظر برانکو در دستور کار قرار گرفت.
* ایگور کار با گلرها را انجام داد و بازیکنان جوان تیم هم راهی سالن بدنسازی شدند.
* شوت به سمت دروازه آخرین بخش تمرین بود که انجام شد و بازیکنان پس از آن بدن‌ها را سرد و به سمت رختکن حرکت کردند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده که با فرم ایده آلی که داشته و تاثیرگذاری در گل‌های این تیم نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های اخیر و ادامه صدرنشینی داشته است.

جلالی در 5 بازی اخیر 4 پاس گل ارسال کرده و با حضور مداوم در حملات و کم اشتباه بودن در خط دفاعی توانسته خیال نکونام را از سمت چپ این تیم راحت کند و نکونام از توانایی‌های این بازیکن در تاکتیک تیمی استفاده کند.

در جریان تمرین استقلال ابوالفضل جلالی با انگیزه خاصی حضور پیدا کرده بود و پرتلاش، جسور و مانند یک مسابقه جدی به تمرین می‌پرداخت و این موضوع در بقیه بازیکنان استقلال هم دیده می‌شد و همین باعث شده بود تا جدیت خاصی در روند تمرین تاکتیکی این تیم ایجاد شود و نکونام در کنار شاگردانش به تمرین می‌پرداخت و در صحنه‌ای ابوالفضل جلالی روی زمین افتاده بود و نکونام با بلند کردن این بازیکن صحنه جالبی را رقم زد.

جواد نکونام با حمایت از بازیکنانش به محبوبیت خاصی در بین بازیکنان این تیم دست پیدا کرد و با تصویری که در تمرین این تیم ثبت شد استعاره جالبی از نیاز استقلال و نکونام در هفته‌های پایانی به این چپ پای استقلال بود، نکونام با توجه به سیستم 2-5-3 ای که به میدان می‌رود به بازیکنان کناری آماده و سرحال نیاز دارد تا روند هجومی آنها سر و شکل بگیرد و او در استقلال حردانی و جلالی آماده را در اختیار دارد، او خوش‌شانس است که در هفته‌های پایانی دو بازیکن کلیدی‌ تیمش در بهترین فرم قرار دارند.

جلالی با 9 پاس گل در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد و در بازی با ذوب آهن به دنبال دو رقمی کردن پاس گل‌های خود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی