Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هفته گذشته با پاکسازي روستا «دلحه » نيروهاي متحد خود را به رود فرات رساندند و هم اکنون عمليات براي قطع کامل ارتباط نيروهاي دموکراتيک کرد و پاکسازي حومه رود فرات در حال انجام است.

به گزارش مشرق، آخرين تحولات ميداني از شرق استان رقه حاکيست، پيشروي هاي نيروهاي جبهه مقاومت و ارتش سوريه در حومه رود فرات ادامه يافت و عناصر تروريستي داعش ضربات سنگيني را در محورهاي مختلف متحمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جديدترين پيشروي ها، نيروهاي سوري و مقاومت پس از درگيري هاي سنگين توانستند ارتفاعات« غانم علي، الجبيله و الرابيه » را در حومه رود فرات به طور کامل پاکسازي کنند. با آزادي اين مناطق، تروريست هاي داعش در روستاهاي «زور شمر، الصبخه، شريده، الجبلي، ارحبي، رجم هارون و ارتفاع المرود» محاصره شدند.
**براي مشاهده اندازه اصلي روي نقشه کليک کنيد**

اين ارتفاعات آزاد شده به طور کامل بر روستاهاي محاصره شده اشراف دارند و مسير انتقال تروريست ها در اين روستاها رصد مي شود. يک منبع ميداني در همين ارتباط اعلام کرد: تروريست هاي محاصره شده در اين روستا چاره اي جزء تسليم شدن ندارن و انتظار مي رود اين مسئله در ساعات آينده انجام شود و آنان بدون درگيري اين روستاها را تخليه و به استان ديرالزور نقل مکان کنند.
اين منبع ميداني با بيان اين که مرگ گزينه ديگر براي تروريست هاي داعش است، گفت: برخلاف اخبار منتشر شده نيروهاي سوري و مقاومت عملياتي را براي رسيدن به مرزهاي اداري استان ديرالزور انجام نداده اند و فاصله آنان با مرز اين استان همچنان 5 کيلومتر است.وي افزود: در اين محور پاکسازي روستاهاي « سليم حمد، البوحمد، مقلع صغير، مقلع کبير، الجابر، الرجوم، وادي التراب و وادي عبيد» در دستور کار است.
**براي مشاهده اندازه اصلي روي نقشه کليک کنيد**

اين منبع ميداني گفت: در حال حاضر اولويت قطع کامل ارتباط نيروهاي دموکراتيک کرد با جنوب شرق استان رقه و پاکسازي کامل حومه رود فرات در دستور کار قرار دارد.
به گزارش مشرق، امروز برخي رسانه هاي داخلي از رسيدن نيروهاي جبهه مقاومت به رود فرات در شرق استان رقه خبر دادند اما بايد توجه داشت هفته گذشته با پاکسازي روستا «دلحه » نيروهاي متحد خود را به رود فرات رساندند و حالا هم عمليات براي قطع کامل ارتباط نيروهاي دموکراتيک کرد و پاکسازي حومه رود فرات در حال انجام است. همچنين، نيروهاي متحد در محور روستاهاي « غانم علي، الرابيه و الجبيله» به رود فرات نرسيده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟