Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتهد، فعال توئیتری و افشاگر معروف سعودی در توئیتی تازه نوشت: عربستان به‌دنبال آن است که افرادی را شفیع قرار دهد تا جنگ در یمن متوقف شود.

پس از سفر برخی مقامات عراقی به عربستان و به ویژه پس از سفر اخیر مقتدی صدر و دیدار او با بن‌سلمان ولیعهد عربستان، فضاسازی زیادی انجام شد مبنی بر اینکه عربستان موفق شده سرمایه‌گذاری‌های ایران را به نفع خود مصادره کرده و افرادی را که ایران سالها برای آنها زحمت کشیده، به سوی خود بکشد! این ادعا در حالی بود که برخی مسافرین عراقی عربستان، اساساً فاقد چنین وصف و جایگاهی بوده و در تحولات عراق هم نقش چندانی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما توئیت اخیر مجتهد، پرده دیگری از ماجرا برداشت و از چیزی خبر داد که در نوع خود جالب و تأمل‌برانگیز است.
مجتهد نوشت: «هدف از تغییر سیاست عربستان در قبال عراق و دعوت ریاض از مقامات عراقی از جمله حیدرالعبادی و مقتدی صدر این است که پیش ایران شفاعت کنند تا این کشور با «حوثی‌ها» برای توقف جنگ یمن رایزنی کند»
این سخنان آشکارا حاوی 2 نکته مهم است؛ نخست استیصال و ضعف عربستان در برابر مردم یمن که سالهاست در جنگی نابرابر، هیمنه و اقتدار عربستان و دیگر کشورهای عربی را به سخره گرفته‌اند.
و نکته دوم اقتدار و دست برتر ایران اسلامی در تحولات منطقه‌ای و نیاز همه کشورها- حتی عربستان- به ایران برای حل و فصل مناقشات مختلف.
به نظر می‌رسد پادوهای وطنی و غربزده، باز هم شتابزده و بی‌وجهه به جای خوشحالی از اقتدار نظام، در طرف دشمنان ایران ایستادند.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هیئت‌های تجاری از کشورهای قزاقستان، کنیا، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، گرجستان، عمان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، سنگاپور، صربستان و کوبا با فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی که در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند، دیدار کرده و مذاکرات تجاری انجام دادند.

 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • ستون سرکوب