Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دفتر کار iCore توسط شرکت معماري و دکوراسيون داخلي زا بور طراحي شده است.

به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از زوميت، شرکت iCore که در زمينه‌ي فناوري اطلاعات فعاليت مي‌کند، رشد سريعي در عرصه‌ي استفاده عملي از تکنولوژي‌هاي يکپارچه و چندرسانه‌اي در فرآيندهاي تجاري داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف مديريت شرکت اين بوده است که دکوراسيون و طراحي داخلي دفتر نشان‌دهنده‌ي ابتکار و نوآوري، پيشرفت و توسعه‌، پويايي و اولويت‌هاي اصلي آن باشد. اين دفتر در دو طبقه و در يک مرکز تجاري جديد واقع شده است؛ بخش کوچک‌تر با مساحت 180 مترمربع در طبقه‌ي سوم و بخش بزرگ‌تر با مساحت 530 مترمربع در طبقه‌ي چهارم قرار دارد. براي طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي بخش اصلي دفتر، بيشترين توجه و دقت صورت گرفته است؛ زيرا بخش اصلي دفتر، علاوه بر اينکه محل کار کارمندان iCore است، به‌طور خاص براي مراجعان و مشتريان شرکت طراحي شده است. فضاي داخلي دفتر در راستاي دالان ورودي در دو جهت امتداد يافته و برحسب ميزان دسترسي به بخش‌هاي مختلف تقسيم شده است؛ بنابراين معماران از چندين روش متفاوت براي تقسيم‌بندي فضاي داخلي دفتر استفاده کرده‌اند. طراحان همچنين بخش‌هايي را به‌عنوان محيط عمومي در نظر گرفته‌اند؛ بخش‌هايي از دفتر کار که نيازمند دسترسي بيشتر هستند و فقط با ديواره‌هاي شيشه‌اي از بقيه‌ي قسمت‌ها جدا شده‌اند. طراحان زا بور در نهايت اتاقک‌هايي با دسترسي کمتر در اين دفتر کار مدرن طراحي‌ کرده‌اند و با چنين تنوعي در طراحي، يک محيط کار راحت با قسمت‌ها و بخش‌هاي مختلف با کاربردهاي جداگانه ايجاد کرده‌اند.
اطلاعات کلي
شرکت طراح: زا بور
کارفرما: iCore
متراژ: 710 متر مربع
سال: 2017
محل: مسکو



اولويت‌هاي اصلي اين شرکت در طراحي داخلي آن کاملا قابل مشاهده هستند؛ دکوراسيون داخلي دفتر، توسعه‌ي فناوري‌هاي مدرن و تمايل اين شرکت براي پيشرفت و بهره‌مندي از تکنولوژي‌هاي جديد را به‌خوبي نشان مي‌دهد. در واقع طراحان با تمرکز بر نام شرکت، طراحي داخلي دفتر را انجام داده‌اند. راه‌حل استفاده‌شده توسط طراحان شرکت زا بور از لحاظ بصري کاملا واضح و مشخص است؛ از اتاق کنفرانس که مرکز اين دفتر تلقي مي‌شود و داراي ديواره‌ي شيشه‌اي است، چشم‌اندازي از راهرو و ساير بخش‌هاي دفتر به‌خوبي نمايان است و به نظر مي‌رسد که ساير قسمت‌هاي دفتر به اتاقي که کنفرانس‌ها و جلسات کاري در آن برگزار مي‌شود، متصل شده‌اند؛ اين ايده از نام شرکت (iCore (information Core گرفته شده است.


براي طراحي اتاق کنفرانس از همان رنگ‌ها‌، مصالح و طرح‌هايي استفاده شده که براي ساير قسمت‌ها به کار رفته است. يکي ديگر از ويژگي‌هاي خاص دفتر icore توجه آن به راحتي کارکنان و ايجاد يک محيط کار ارگونوميک است. شرکت زا بور هميشه به راحتي کارمندان در محل کار توجه خاص دارد؛ به‌طور مثال صدايي که توسط ابزارها و تجهيزات محل کار در حين کار کردن توليد مي‌شود يکي از مشکلات مهمي است که شرکت‌هاي بزرگ با آن روبرو هستند. با وجود اين صداهاي مزاحم، کارمندان تمرکز و دقت کافي براي انجام وظايف خود نخواهند داشت. يکي از جالب‌ترين راه‌ حل‌هايي استفاده‌شده در اين پروژه، بهره‌مندي از عايق‌هاي صوتي مدرن است؛ اين عايق‌هاي جاذب صدا از چوب‌پنبه‌‌ي فشرده ساخته مي‌شوند. سقف و ديوارهايي که با استفاده از اين عايق‌هاي جاذب صوت پوشانده شده‌اند، تا حد زيادي ويژگي‌هاي آکوستيک محيط کار را کاهش مي‌دهند؛ در نتيجه محيط کار مناسب‌تري ايجاد مي‌شود و تعداد کارمندان بيشتري مي‌توانند به‌طور هم‌زمان مشغول به کار باشند. جالب است بدانيد براي طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي اين دفتر بودجه‌ي هنگفتي به کار نرفته؛ اما نتيجه‌ي کار ايجاد يک محيط شاداب و پويا است. طراح با استفاده از گرافيک و طراحي حجم‌هاي پيچيده و ترکيب رنگ‌ها، تأثير بصري خاصي به وجود آورده است که هيچ‌يک از اين عناصر به‌تنهايي نمي‌تواند چنين توازن و تأثيري ايجاد کند. طراحي خاص شرکت زا بور باعث شده است که فضاي داخلي اين دفتر کار، بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر برسد؛ به‌طوري که در نگاه اول مساحت دفتر بيشتر از 700 متر به نظر مي‌رسد. اگرچه در طراحي داخلي اين ساختمان تنوع رنگ ديده نمي‌شود؛ اما ترکيب رنگ‌هاي به‌کاررفته، هارموني جالبي ايجاد کرده است.
در ادامه نگاهي به تصاوير گرفته‌شده از دفتر کار iCore خواهيم انداخت:


-

-

-

-



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اظهار داشت: امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است. شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره گیری از مکانیزم استمهال، خدمت مهمی به جامعه مرغداران کرده است، به گونه‌ای که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.
وی ادامه داد: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم، زمان آن رسیده که با بهره وری و کارایی بالاتری تولید کنیم.
شیرزاد یادآور شد: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت مان متعهد به خرید مرغ هستیم و با شیبی ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در ماه رمضان حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین المللی متوقف کرده و تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.
شیرزاد گفت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات دارد. حتما باید کریدور‌های صادراتی فعال شود. صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.
وی ادامه داد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

دیگر خبرها

  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی