Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به برگزاری مناقصه بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پس از جمع آوری اسناد مناقصه سعی می کنیم برنده نهایی را تا 17 مرداد مشخص و اعلام کنیم.

عباس رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ پایان مرداد ماه به اتمام می رسد اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته آگهی داده شد و 10روز مهلت دادیم تا شرکت ها اسناد را تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از جمع آوری اسناد سعی می کنیم تا 17 مرداد مناقصه را انجام داده و برنده نهایی را مشخص کنیم.


مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره افزایش تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی جدید گفت: درصدی را برای افزایش تعهدات در نظر گرفته ایم اما جزئیات آن را بعدا اعلام می‌کنیم.

رشیدی همچنین درباره مطالبات شرکت آتیه سازان حافظ در قبال قرارداد فعلی گفت: چون قرارداد ما با آتیه سازان حافظ، قرارداد کارگزاری و کارمزدی بود و هزینه ها را خودمان پرداخت کردیم، مطلقا هیچ گونه بدهی به این شرکت بابت قرارداد جاری نداریم و خسارت همه اسناد را به موقع پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری