Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@15:45:12 GMT

عکاسي از فرزندان اين ستاره ها، ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۵۴۷۵

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از پرديس بختياري: ستاره ها از دست پاپاراتزي ها آرامش ندارند، هر جا بروند دوربين خبرنگاران نيز دنبال آنها هستند. آنها چه بخواهند چه نخواهند هميشه توي چشم اند که البته براي خيلي از آنها اهميت چنداني ندارد اما برخي از ستاره ها هستند که اجازه نمي دهند کودکان شان وارد اين بازي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم دوست داريد بدانيد که اين ستاره ها کدامند، در زير نام برخي از آنها را برايتان آورده ايم.


جورج و امل کلوني


زماني که عکس هايي از دوقلوهاي تازه به دنيا آمده جورج و امل کلوني در مجله فرانسوي، آنهم بدون اجازه آنها، چاپ شد، جورج طاقت نياورد و نسبت به آن عکس العمل نشان داد. او در اين باره مي گويد: «هفته قبل خبرنگاران از ديوار ما بالا رفتند و بدون اجازه ما از فرزندان مان که درون خانه بودند، عکس گرفتند. با اين کارها ما در خانه هم آسايش نداريم. من تنها امنيت فرزندانم را مي خواهم.»





کريستن بل و دکس شپارد


کريستن بل و دکس شپارد براي حمايت از کودکان ستاره ها کمپيني راه انداختند. آنها در اين کمپين از خبرنگاران خواستند تا بدون اجازه پدر و مادرها از فرزندان شان عکس نگيرند. بل از تجربه خود مي گويد: «زماني که من کودکم را به مدرسه مي بردم، نزديک مدرسه ناگهان متوجه مي شدم که 10 تا مرد دور من جمع شده و دوربين هايشان را روي من و فرزندم زوم کرده اند. آنها با اين کارشان آنقدر جلب توجه کردند که کودکان ديگر هم از مدرسه براي تماشاي ما به بيرون آمدند.»





هلي بري


هلي بري مي گويد: «وظيفه ما مادران، حفاظت از کودکان مان است. آنها کودکان بي گناهي هستند که هيچکس از آنها نپرسيد که آيا دوست دارند يک ستاره باشند يا خير. آيا واقعا آنها دوست دارند که وارد اين بازي شوند؟ آنها حتي نمي دانند که در اطرافشان چه مي گذرد. ما نبايد اين امنيت را از آنها بگيريم.»





جنيفر گارنر



جنيفر گارنر مي گويد: «من خودم زندگي ام را انتخاب کرده ام. من کارم را به زندگي شخصي ام ترجيح دادم، بنابراين از اين که سوژه مدام خبرنگاران شوم ناراحت نيستم اما فرزندان من زندگي شخصي خودشان را دارند. آنها تازه دوران کودکي خود را سپري مي کنند، بنابراين بگذاريم که خودشان در آينده براي سبک زندگي شان تصميم بگيرند.»





ميني درايور


ميني درايور: «من با فرزندم بيرون از خانه بودم که ناگهان خبرنگاران دور ما حلقه زدند و با دوربين هايشان مدام از ما عکس گرفتند. فلش دوربين هايشان چشم ما را اذيت مي کرد طوري که کودکم گيج و عصبي شده بود. همان جا من گريه ام گرفت و با صداي بلند فرياد زدم که کافي است، بس است!»





اميلي بلانت و جان کرازينسکي


نظر اميلي بلانت و جان کرازينسکي نسبت به عکس هاي بي اجازه خبرنگاران اين است: «عکس هاي کودکان را تنها پدر و مادرشان بايد منتشر کنند. اما با اين وضعيت، حال ما از اين که دخترمان را به مردم معرفي کنيم، هراس داريم.»





کريستينا اپل‌گيت


کريستينا اپل‌گيت مي گويد: «من دوست دارم که دخترم زندگي نرمالي داشته باشد. دوست دارم که او احساس آزادي کند، به همين دليل از اين که خبرنگاران از او عکس مي گيرند، ناراحت مي شوم. شايد به همين خاطر بود که مايکل جکسون کودکانش را از ديد مردم دور نگه داشت تا زماني که خود بتوانند براي زندگي شان تصميم بگيرند.

ما هم براي اين معضل احتياج به يک قانون داريم. عکس گرفتن از کودکان قانوني نيست. تصور کنيد که شما در حال بازي با کودک تان در پارکي هستيد که ناگهان خبرنگاران دورتان جمع مي شوند و از کودکتان عکس مي گيرند. آنوقت است که تمام خوشي تان تبديل به ناراحتي مي شود.»







أشتون كوتشر و ميلا کونيس


أشتون كوتشر مي گويد: «چرا براي مردم سخت است که به حق و حقوق ديگران احترام بگذارند؟ من دوست ندارم که زندگي خصوصي فرزندم را فاش کنم اما ديگران نمي گذارند.» اينطور به نظر مي رسد که خبرنگاران عکس هاي فرزندشان را بدون اجازه آنها منتشر کردند.





جنيفر لوپز


اين ستاره موسيقي مي گويد: «آيا فرزندان من بيرون از خانه ام بودند که شما از آنها عکس گرفتيد؟ واقعا اين کار شما مرا عصبي مي کند. هر چقدر دوست داريد از من عکس بگيريد اما از کودکانم هرگز. بگذاريد که ما در خانه مان آسايش داشته باشيم. اين کار بي احترامي محض است. من واقعا دوست ندارم که اطراف فرزندانم چنين آدم هايي ببينم.»





آنا پاکوين


آنا پاکوين مي گويد: «لطفا از صورت کودکانم عکس نگيريد. واقعا دوست داريد اين بي حرمتي را تا جايي ادامه دهيد که من ديگر فرزندانم را از خانه بيرون نياورم؟ واقعا اين را مي خواهيد؟»





منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود، گفت: معلمان باید دین خود را به دانش آموزان و جامعه ادا کنند و در جهت راهنمایی و ارشاد آنها اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و معلمان برگزیده مجتمع خاتم الانبیاء با تبریک روز معلم و قدردانی از معلمانی که در مسیر تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم تلاش می کنند، اظهار کرد: معلم رسالتی دارد که این رسالت، هدایت و ارشاد است و علاوه بر تعلیم، تربیت را نیز باید مدنظر داشته باشد و این دو را با هم جلو ببرد. 

وی عنوان کرد: اگر تعلیم و  تربیت به عنوان دو بال انسان با هم جلو بروند و آنگاه انسان به کمال خواهد رسید. 

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر امروز بسیاری از انسان‌ها از حرکت در این مسیر جا مانده اند، به این دلیل است که تعلیم و تربیت همزمان حرکت نمی‌کنند ضمن اینکه هدف زندگی را نیز فراموش کرده ایم در حالی که اگر هدف زندگی روشن شود، سبک زندگی خود مشخص می‌شود. 

 ناصری با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید بیان کرد: خداوند تمام عالم و هر آنچه در این عالم موجود است را برای بشر خلق کرده بنابراین جهان آفرینش هدف دارد و هدف آن رسیدن بشر به کمال الهی است. 

وی با بیان اینکه یکی از راه های رسیدن به کمال، کسب رضایت الهی و حرکت در مسیر الهی است، عنوان کرد: باید هر حرکتی که انجام می‌دهیم فقط به خاطر خدا باشد و فقط رضایت خدا را مدنظر داشته باشیم. 

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود، افزود: معلمان باید دین خود را به دانش آموزان و جامعه ادا کنند و در جهت راهنمایی و ارشاد آنها اقدام کنند. 

ناصری با بیان اینکه دانش آموزان باید با خدا مأنوس شوند، تاکید کرد: همه ما در برابر فرزندان این مرز و بوم وظایفی داریم که باید به درستی آن را انجام دهیم و بدانیم که کودکان، بندگان معصوم خدا هستند و والدین و معلمان هر کدام به سهم خود وظایفی در زمینه تربیت آنها داریم. 

وی تصریح کرد: باید ارزش های این کودکان را شکوفا و استعدادهای آ‌نها را کشف کنیم نه اینکه آنها را در فضای مجازی به حال خود رها کنیم تا دشمنان هر گونه که خود صلاح می دانند از آنها بهره برداری کنند. 

امام جمعه یزد یادآور شد: نقش معلمان در واقع همان نقشی است که خداوند متعال از حضرت موسی(ع) طلب کرد و از او خواست تا خدا را به نحوی به بندگانش معرفی کند که بندگان، دوستدار و محب الهی شوند. 

وی تاکید کرد: معلم شدن سعادت می خواهد و افتخار بزرگی است و باید مراقبت کنیم معلمی باشیم که حرکت او مورد قبول و رضایت درگاه احدیت است.  

فرمانده سپاه الغدیر نیز در این مراسم با اشاره به دغدغه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در زمینه تقویت تفکر، تعقل و تدین در مدارس و نقش موثر معلمان در این زمینه اظهار کرد: تلاش ما در مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء، جذب معلمانی با این ویژگی و حرکت در مسیر رفع دغدغه نماینده ولی فقیه در استان یزد است. 

سردار حسین زارع کمالی با اشاره به محورهای مدنظر رهبر معظم انقلاب در مورد معلمان عنوان کرد: همه ما قدردان تلاش های معلمان هستیم و امیدواریم معلمان در زمینه رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب گام بردارند. 

در این مراسم از معلمان برگزیده و پیشکسوتان مجتمع خاتم الانبیاء یزد تجلیل شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت