Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از اجرای طرح آبرسانی به شهر های ابهر و خرمدره با ۱۰۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزء قاسمی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید مهندس اسماعیلی مدیر دفتر نظارت بر طرح های آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از عملیات احداث تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره افزود: پروژه احداث تصفیه خانه شهر ابهر درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به وجود تنش آبی در شهر های ابهر و خرمدره طرح آبرسانی به این شهر ها در دست اجرا قرار گرفته و با وجود مشکلات اعتباری از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

جزء قاسمی با اعلام اینکه برای اجرای این طرح طبق آخرین برآورد ۱۰۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است افزود : تا کنون برای اجرای طرح آبرسانی به شهر های ابهر و خرمدره بیش از ۳۶۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر عامل آبفای استان زنجان هدف از اجرای این طرح را تامین ۱۲ میلیون متر مکعب آب شرب در سال برای شهر های ابهر و خرمدره از سد کینه ورس اعلام کرده و گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۵۸ کیلومتر اجرای خطوط انتقال و جمع آوری در دستور کار قرار دارد.

جزء قاسمی با بیان اینکه سطح آب های زیرزمینی و آبدهی چاه های تامین کننده آب شرب شهر های ابهر و خرمدره کاهش یافته گفت: با اجرای این طرح مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهر های ابهر و خرمدره رفع می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است