Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌امام جمعه چابهار طرح تعادل بخشی منابع آب که با مشارکت جهاد دانشگاهی انجام می‌شود را ارزشمند توصیف کرد و گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند طرح‌های کاربردی خود را برای جبران توسعه نیافتگی استان به کار برد.

‌حجت السلام والمسلمین سیدمحمدموسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا‌با اشاره به درپیش بودن 16مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: راهبرد اصلی تاسیس جهاد دانشگاهی در سال 59جهشی جهادی در حرکت‌های علمی و دانشگاهی کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاد دانشگاهی با تاسیس مراکز دانش بنیان و فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی خود حرکت بسیار بزرگی را در اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام داده و به فضای بسیاری از دانشگاه‌های کشور نشاط و پویایی بخشیده است.

به گفته وی، حرکت جهاد دانشگاهی در سال‌های اخیر کندتر شده است و لازم است با تصمیم‌های جهادی به حرکت پرنشاط و پیوسته خود ادامه دهد.

حجت السلام والمسلمین موسوی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: باتوجه به پتانسیل‌های بالایی که در جهاددانشگاهی وجود دارد، این نهاد انقلابی می‌تواند با حرکت جهادی خود بسیاری از مشکلات توسعه نیافتگی سیستان و بلوچستان را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: سیستان وبلوچستان معادن بسیار غنی وگران بهایی دارد که جهاد دانشگاهی استان باید در زمینه اکتشافات و بهره‌وری حداکثری از معادن استان تحقیقات کاربردی انجام دهد و به سرمایه گذاران ارائه کند.

امام جمعه چابهار در پایان گفت: طرح تعادل بخشی منابع آب استان که با مشارکت جهاد دانشگاهی انجام می‌شود، طرحی خوب برای استفاده بهینه از آب و بهره برداری حداکثری از منابع محدود استان بوده که لازم است تداوم داشته باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  در گرامیداشت روز کاروکارگر، نمایندگان جامعه کارگری وکارفرمایی با نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان دیدار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این دیدار ایت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت حمایت از کار وتولید برای دستیابی به شکوفایی اقتصادی گفت: لازم است تا درخواست‌های اصلی این جامعه از مسئولان اولویت بندی وپیگیری شود.

همچنین در مراسم تجلیل از کارکران نمونه که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی برگزار شد حسینی معاون وزیر تعاون کار و‌رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری ۱۲ درصدی استان در سال جاری به ۱۱ درصد خواهد رسید و فنی حرفه‌ ای موظف به تربیت تکنسین‌های لازم در تمامی زمینه‌ها است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هم گفت در مجموع با احتساب خانواده‌های کارگران بک سوم جمعیت استان کارگر است.

سلامی همچنین گفت صیانت از نیروی کار وظیفه اصلی ما است و هم کارگر و هم‌خانواده شان مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیر کل تعاون کار و رفاه احتماعی همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن کارگری در وزارتخانه مطبوعش گفت: این قرارگاه پیگیر مشکل مسکن کارگری با تسهیلات دولتی و‌کارفرمایان است تا مشکل مسکن کارکران حل شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند