Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:48:44 GMT

منزل بی بی فاطمه در روستای گمنج حصار کشی می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۶۲۶۲

منزل بی بی فاطمه در روستای گمنج حصار کشی می شود

منزل بی بی فاطمه در روستای گمنج که در سال 1394 به همت گروههای جهادی ساخته شد،این روزها به همت گروه جهادی برنایان از مجتمع معلم تهران،حصارکشی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری زیرکوه نیوز،بی بی فاطمه در سال های پس از زلزله 1376 مدت ها در دخمه‎ای کوچک که قرار بود به عنوان حمام یک منزل استفاده شود زندگی می کردوهمه وسایلش را در این دخمه کوچک که مساحتش به 6 متر هم نمی‎رسید گنجانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما مرداد ماه سال 1394 بود که گروهی از جهادگران به روستای گمنج آمدند تا سرپناهی برای بی بی فاطمه بسازند و به همت این گروه جهادی منزل بی بی فاطمه ساخته شد تا از گزند سرما در امان بماند و سرپناهی برای زندگی خود داشته باشد.

منزل بی بی فاطمه که در سال 1394 به همت گروههای جهادی ساخته شد،این روزها به همت گروه جهادی برنایان از مجتمع معلم تهران،حصارکشی می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار

آفتاب‌‌نیوز :

شهرداری منطقه ۱۳ در این‌باره اعلام کرد: «با توجه به انتشار مطالبی با عنوان ساخت و ساز و قطع درختان در سرخه حصار به اطلاع می‌رساند که با توجه به حمله آفت سوسک پوست‌خوار کاج از سال‌ها پیش به درختان بوستان‌های جنگلی شهر تهران بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مجوز حذف درختان خشک و آفت زده برای جلوگیری از گسترش آفت به درختان سالم صادر شده و این اقدام با توجه به مجوز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، به شماره ۱۴۰۲/۶۷/۴۸۷۲ انجام و بر اساس تبصره ۲ ماده ۴ قانون حفاظت، حکم حذف درختان آفت‌زده سوزنی برگ بوستان سرخه حصار صادر شده که موارد مذکور با درختان پهن برگ جایگزین می‌شوند.»

در ادامه توضیحات شهرداری آمده است: «ضمنا، هماهنگی اقدامات انتخاب پیمانکار و حذف درختان آفت زده توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری انجام و اقدامات لازم در این فرآیند‌ها با نظارت‌های لازم اجرایی شده است.»

شهرداری در پایان نیز آورده است: «علامت گذاری‌های انجام شده بر روی درختان نیز بر اساس بررسی‌ها فنی درختان درگیر این آفت انجام و اطلاع رسانی‌های لازم قبل و حین اقدام به حذف درختان خشک از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها انجام و منتشر شده است. ضمنا پس از پاکسازی محل، عملیات اجرای شبکه آبیاری تحت فشار و کاشت گونه‌های مناسب با شرایط محیطی در نقاط مورد نیاز بوستان سرخه حصار نیز اجرایی شده و مراحل تکمیلی آن ادامه دارد.»

روزنامه فرهیختگان نوشته بود: ظاهرا قرار است بخشی از درختان سرخه‌حصار قطع یا جابه‌جا شوند و در محوطه مذکور، رستوران احداث شود.

محدوده‌ای که قرار است درختان آن قطع یا احتمالا جابه‌جا شوند، نزدیک ورودی دوم پارک سرخه‌حصار است.

دیگر خبرها

  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • واکنش شهرداری به قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار
  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان