Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:07:52 GMT

۳۳۵۰۰ لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۶۸۹۴

۳۳۵۰۰ لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در زنجان کشف شد

زنجان-مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان از کشف ۳۳ هزار و۵۰۰ لیتر فرآورده های نفتی در زنجان خبر داد.

محمود آقامحمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر از ۲۴۰ مورد بازرسی های شبانه روزی از مجاری عرضه در تیر ماه سالجاری خبر داد و افزود: در چهارچوب مقررات اعلامی و در قالب مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی این مهم صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در تیر ماه سالجاری ۱۴۳ مورد بازدیدهایی در قالب گشت مشترک با دستگاه های متولی و ۳ مورد کشف و ضبط کارت سوخت صورت پذیرفته است.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجانبه بازدیدهای صورت پذیرفته از فروشندگی های شهری و روستایی اشاره داشت و افزود ۶ مورد بازدید نیز در ماهی که گذشت توسط کارشناسان مربوطه این منطقه انجام شده است.

آقامحمدیان به میزان مکشوفه کشف شده در تیر ماه سالجاری اشاره کردو گفت: میزان ۱۸ هزار و ۲۰۰۰ لیتر نفت سفید و ۱۵ هزارو ۳۰۰ لیتر نفتگاز نیز در تیر ماه سالجاری کشف و ضبط و در انبار شهید تندگویان منطقه تخلیه وبه چرخه رسمی توزیع بازگشته است.

وی از رشد ۱۸ درصدی نفتگاز غیرنیروگاهی در استان زنجان طی چهار ماهه سالجاری خبر داد و افزود: در استان شاهد رشد مصرف نفتگاز در اکثر بخشهای مصرفی می باشیم.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت:میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی استان در ۴ ماهه نخست سالجاری ۱۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده که این میزان مصرف در قیاس با مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود ۱۲۶ میلیون و ۲۵۰ هزار لیتر از یک رشد ۱۸ درصدی برخوردار می باشد.

آقا محمدیان همچنین به میزان مصرف نفتگاز غیرنیروگاهی در بخشهای مختلف مصرفی اشاره کردو افزود: میزان مصرف نفتگاز بخش صنایع در ۱۲۴ روز سال ۹۶ در حدود ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر و در مدت مشابه سال قبل ۱۲ میلیون و ۴۸۰ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف حاکی از یک رشد ۱۶ درصدی می باشد.

وی مصرف نفتگاز بخش حمل و نقل را با روندافزایشی عنوان کردو گفت:با توجه به مصرف ۱۰۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتری نفتگاز حمل و نقل در ۴ ماهه نخست سالجاری و مقایسه آن با مصرف ۸۷ میلیون و ۶۴۰ هزار لیتری مدت مشابه سال قبل یک رشد ۲۳ درصدی به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان در خصوص افزایش مصرف نفتگاز بخش حمل و نقل گفت: استان زنجان با توجه به موقعیت خاصی و بعنوان کوریدور غرب به شرق همواره از تردد بالایی برخوردار بوده بطوریکه حجم مصرفی نفتگاز حمل و نقل استانهای همجوار نیز گاهها با توجه به عبور وسایط نقلیه چندین استان شمالغرب در این استان تامین می گردد.

آقامحمدیان تصریح کرد: میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی ۴ ماهه سالجاری در بخش کشاورزی از تغییر محسوس برخوردار نبوده بطوریکه میزان مصرف در سالجاری ۲۵ میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر و در مدت مشابه سال قبل ۲۵ میلیون و ۱۲۰ هزار لیتر بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق خونسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعاً ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودروی شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبرگلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

کد خبر 6090382

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان