Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛شامگاه دوشنبه سمینار آموزشی تولید و اشتغال در صنعت زالو باهمکاری سازمان فنی و حرفه استان خوزستان، اتاق بازرگانی صنایع معادن کشاورزی خرمشهر و با همکاری خانه زالو ایران به صورت رایگان در آمفی تئاتر اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد.

در این همایش که با حضور مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای خوزستان، مدیر عامل خانه زالو ایران و برخی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، به مواردی همچون معرفی صنعت زالو، روش های و میزان درآمد زایی این صنعت پرداخته شد که علاقمندان از خرمشهر و چند شهرستان دیگر استان در این سمینار شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای خوزستان در این سمینار تخصصی گفت: این سمینار منجر به ایجاد مزارع پرورش زالو خواهد شد و مشاوران و کارشناسان خانه زالو ایران در طول دوره نقش هدایت کننده را خواهند داشت.

عبدالنبی سواعدی همچنین از تعهد خانه زالو ایران برای خرید تضمینی تولیدات و همچنین تحت پوشش بیمه ای قرار گرفتن مزارع زالو، توسط بیمه آرمان خبر داد.

وی برگزاری سمینار آموزشی صنعت زالو را در راستای سیاست نیازسازی دانست و گفت: از رویکردهای جدی آموزش فنی و حرفه ای نیازسنجی و شناسایی ظرفیت ها و بازار کار است که این امر در کارگروه اشتغال استان بررسی می شود اما از دیگر رویکردهای جدید این سازمان معرفی فرصت های جدید و به عبارتی نیازسازی است.

سواعدی افزود: نیازسازی با شناسایی نیازها و ظرفیت های جدید اتفاق می افتاد که این رویکرد جدید می تواند بازار کار جدید نیز ایجاد کند و شروع جدیدی در حوزه اشتغال باشد.

وی گفت: فنی و حرفه ای به دنبال این است که بتواند فرصت های کارآفرینی را شناسایی کرده و به عنوان سیستم تسهیل گر، بخش خصوصی را وارد عرصه کارآرینی و توسعه اشتغال کند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه در فنی و حرفه ای استان خوزستان اصل ۴۴ اجرایی شده است، توضیح داد: در خوزستان ۵۸ مرکز آموزش دولتی و ۷۰۰ مرکز آموزش بخش خصوصی وجود دارد که به عبارتی سه برابر بخش دولتی بخش خصوصی فعالیت می کند.

سواعدی همچنین بر لزوم توسعه فناوری در بخش فضای مجازی تاکید و به افتتاح آموزشگاه مجازی فناوری اطلاعات در آبادان اشاره کرد و افزود: این آموزش ها باید در استان توسعه یافته و به صورت مستمر انجام شود چرا که با توقف آموزش رشد و توسعه نیز متوقف می شود و بر همین اساس باید با تکنولوژی های جدید آشنا شد.

انتهای پیام/د

سمینار آموزشی تولید و اشتغال در صنعت زالو در خرمشهر برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه از سوی ۲۰ شرکت تعداد ۲۵۰ موقعیت شغلی معرفی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها 250 موقعیت شغلی ارائه شده است.

حمایت 3.5 میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از 6 ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.

رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه‌هایی چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها 250 زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • اشتغال اهمیت دارد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی