Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:11:06 GMT

تکریم ارباب رجوع اولویت بیمه سلامت استان بوشهر است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۷۹۲۱

تکریم ارباب رجوع اولویت بیمه سلامت استان بوشهر است

بوشهر - مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تکریم ارباب رجوع اولویت بیمه سلامت استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز رمضانی صبح سه‌شنبه در سومین نشست شورای هماهنگی مدیران بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی دستگاههای اجرایی اظهار داشت: صیانت از حقوق بیمه شدگان از وظایف ذاتی این اداره کل و توانمندسازی یکی از برنامه های اصلی و اهداف متعالی سازمان بیمه سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب و صیانت از حقوق بیمه شدگان در راستای افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان یکی از رویکردهای مهم بیمه سلامت است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر اضافه کرد: این سازمان به وکالت از بیمه شدگان، صیانت از حقوق آنان در مؤسسات تشخیصی درمانی را وظیفه ذاتی خود می داند.

وی تصریح کرد: برخورداری مراجعین از تمام حقوق شهروندی در ادارات تابعه این اداره کل امری ضروری و الزامی است و در همین راستا توانمندسازی بیمه شدگان نیز یکی از برنامه های اصلی و اهداف راهبردی سازمان بیمه سلامت است.

در این نشست اداره کل بیمه سلامت استان به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در استان بوشهر در سال ۹۵ در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع معرفی شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر نیز گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در زمینه اجرای شاخص های ماده ۶ صیانت از حقوق شهروندی و ماده ۸ انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات را ارائه کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است