Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، جلال محمودزاده شامگاه روز دوشنبه در نشست ستاد مسکن شهرستان مهاباد گفت: همه مسئولان مربوطه امسال باید در به پایان رساندن طرح مسکن مهر اهتمام ورزیده و این پروژه را تحویل صاحبانشان دهند.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز تسهیلات 20 میلیارد تومانی صرف پایان این پروژه ملی در مهاباد شده است افزود: این مساکن مربوط به افراد کم درآمد و قشر محروم جامعه بوده و مشاهده شده است که برخی از این افراد هر ماه بابت تسهیلاتی که از بانک مسکن به منظور خرید واحدهای مسکن مهر اخذ کرده‌اند، اقساط بانکی پرداخت می‌کنند در حالیکه از سوی دیگر باید اجاره محل سکونت نیز پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ایرج شجاعی فرماندار مهاباد نیز ضمن بیان این مطلب که فرمانداری شهرستان مهاباد هر آنچه در توان داشته برای پایان این پروژه تا به امروز به کار بسته افزود: دلیل عمده ناتمام ماندن این مساکن تا به امروز بی‌تدبیری مدیران مسکن مهر مهاباد و مشکلات مالی است.

تقی‌دخت مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان هم در ادامه این جلسه گفت: در استان، مساکن مهر شهرهای ارومیه، سردشت و مهاباد پیشرفت بسیار ضعیفی داشته‌ و بدین منظور در روزهای آینده با تشکیل یک نشست فوق‌العاده ،تلاش است تا موضوع مسکن مهر مهاباد را به صورت ویژه مورد بحث و بررسی قرار داده و در کنار آن با پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی به همراه پرداخت تسهیلات بانکی، مشکل این مساکن برای همیشه به پایان برسد.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی