Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@11:29:32 GMT

سقوط بانوی کوهنورد خارجی از علم کوه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۸۱۱۶

بانوی اهل جمهوری چک از ارتفاعات علم کوه سقوط کرد. آفتاب‌‌نیوز : حسن فرضی راهنمای کوهنوردی در منطقه حصارچال و تنگه گلی گفت: بانوی کوهنورد تبعه جمهوری چک بر اثر سقوط از ارتفاعات علم کوه،دچار مصدومیت و شکستگی از ناحیه پا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: این بانو بعد از امداد اولیه، با قاطر به منطقه تنگ گلی و سپس به منطقه ونداربن انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن فرضی با بیان اینکه اهالی و کوهنوردان منطقه در انتقال این مصدوم به مرکز درمانی کمک شایانی کردند، افزود: گردشگر خارجی حادثه دیده برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان قائم کلاردشت انتقال داده شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • سقوط از دره به فوت شهروند قزوینی منجر شد
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر