Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@08:41:38 GMT

وزنه‌بردارانی که در حمام عمومی تمرین می کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۸۱۳۳

وزنه برداران روستای حاجی آباد اصفهان پس از سالها تمرین در یک حمام عمومی متروکه، حالا دیگر همان حمام را هم برای تمرین کردن ندارند.
به گزارش تابناک ورزشی، با وجود اینکه وزنه برداری صاحب مدال المپیک است اما وزنه برداران آن همواره در گوشه و کنار ایران با مشکلات مختلفی که اصلی ترین آن نبود امکانات اولیه است، روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته ایسنا؛ نمونه این اتفاق در روستای حاجی آباد از توابع نجف آباد اصفهان رخ داد که وزنه برداران این روستا سالها در یک حمام متروکه در وضعیت تاسف باری تمرین می کردند اما اکنون همان حمام متروکه را هم دیگر در اختیار ندارند و مکانی هم برای تمرین آنها وجود ندارد.
احسان قیصریه از وزنه برداران این روستا که سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در کارنامه دارد، در گفتگو با ایسنا در مورد این اتفاق بیان کرد: از اول که وزنه برداری را شروع کردم ، در یک حمام متروکه تمرین داشتم. 7-8 سال در آن حمام تمرین می کردیم تا اینکه این حمام را هم خراب کردند. قرار بود یک سالن نیمه کاره را برای ما تکمیل کنند اما دو سال است هیچ اتفاقی نیفتاده است. اکنون هم هیچ سالنی برای تمرین نداریم.البته همان حمام هم وضعیت خوبی نداشت، کف آن سوراخ و پر از گرد و خاک بود.
قیصریه در پاسخ به این پرسش که پس از تخریب حمام سالنی در اختیار آنها قرار داده نشد، تصریح کرد: یک حمام دیگر در اختیار ما گذاشتند که سالنش بسیار کوچک است و کف آن نیز به حدی شیب دارد که نمی‌توان تمرین کرد. فعلا وسایل را آنجا گذاشته‌ایم. یک هفته هم به نجف آباد رفتیم اما چون راه دور بود و خود وزنه برداران نجف آباد هم تمرین می کردند سالن آنجا شلوغ بود و دیگر نشد آنجا برویم. او ادامه داد: الان من و بقیه وزنه برداران مسابقات قهرمانی کشور را داریم اما حدود دوهفته است که تمرین نمی کنیم و کسی هم رسیدگی نمی کند.
قیصریه با ناراحتی از شرایط وزنه برداران حاجی آباد گفت: وزنه برداران حاجی آباد خیلی با استعداد هستند اما از بی امکاناتی ضربه خوردند و از بقیه وزنه برداران عقب افتادند. مسئولان هم هیچ رسیدگی به وضعیت ما نمی کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از استخرهای دو منظوره اظهار داشت: رهاسازی بچه ماهی در ۱۵ استخر دو منظوره در نیمه دوم سال گذشته و در راستای ترویج فرهنگ بهره وری از منابع موجود برای افزایش تولید انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد در ادامه گفت: در این برنامه رصد و پایش عوامل تولید و ارائه دستورالعمل های فنی به بهره برداران ماهانه صورت پذیرفته و پیش بینی می گردد ۱۰ تن ماهی قزل آلا از این واحدهای آزمایشی توسط بهره برداران برداشت گردد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله دلاکی با ۳۳ مهارت؛ مشهورترین دلاک ایرانی که بود؟
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • مستند سازی ۶۴ تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • مرمت حمام خواجه نصیر در مراغه