Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>شهری - ایلنا نوشت: عضو شورای شهر تهران گفت: براساس اعلام پلیس راهور فعالیت پارکبان‌ها غیرقانونی بوده و مردم نباید به پارکبان‌ها پول پرداخت کنند.

اقبال شاکری در سیصدوشصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه رسیدگی به پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر مغفول مانده است، گفت: حدود 100 هزار پارکینگ حاشیه‌ای در شهر تهران شناسایی شده که از 15 هزار از این تعداد قرار است تحت پوشش کنترل مکانیزه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد تاکنون 3هزار پارکینگ تحت پوشش قرار گرفته و قرارداد 12 هزار پارکینگ باقی مانده بسته شده است.

او ادامه داد: اما در حال حاضر این پارکینگ‌های حاشیه‌ای تبدیل به پارکینگ اختصاصی برای برخی ادارات و کسبه شده است و پارکبان‌ها به صورت غیرقانونی در حال فعالیت هستند. این در حالی است که براساس اعلام پلیس راهور فعالیت پارکبان‌ها غیرقانونی است.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه مردم نباید به پارکبان‌ها پول دهند گفت: دو سال از موعد قرارداد پارکبان‌ها گذشته است اما پلیس راهور و معاونت حمل و نقل شهرداری توان جمع کردن آنها را ندارند.

او ادامه داد: در حال حاضر هزینه پارکینگ‌ها در کشور ما بسیار نازل است و غیرقابل مقایسه با کشورهای خارجی نیست، در حالی که با افزایش تعرفه می‌توان انگیزه را برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پارکینگ‌های عمومی بالا برد.

۴۲۲۳۵

کلید واژه‌ها : شورای شهر تهران - پلیس راهور -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران