Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم برزیلی بارسلونا از مسئولان تیمی که در آستانه پیوستن به آن قرار دارد، دو خواسته کنایه‌آمیز داشته است.

به گزارش مشرق، از زمانی که خبر تمایل نیمار برای ترک بارسلونا و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن منتشر شد، این داستان با حواشی فراوانی همراه بوده است، از جمله اینکه روابط این بازیکن برزیلی و هم‌تیمی آرژانتینی‌اش لیونل مسی تیره و تار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته بود که اولین نشانه‌های بروز اختلاف میان این دو بازیکن اهل آمریکای جنوبی منتشر شد، یعنی زمانی که برخی رسانه‌ها اعلام کردند مسی تمام عکس‌های مشترکش با نیمار را از حساب کاربری خود حذف کرده است.

اکنون نشریه «دیاریو گل» اسپانیا خبری دیگر منتشر کرده، حاکی از آنکه اختلافات میان نیمار و مسی بیشتر از چیزی است که به نظر می‌رسد.

انتقال نیمار به پاری‌سن‌ژرمن او را به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل می‌کند، اما او تنها به کسب این عنوان راضی نیست و دو درخواست دیگر هم از این باشگاه فرانسوی دارد تا به واسطه آنها به مسی کنایه بزند.

به نوشته دیاریو گل، نیمار از PSG‌ خواسته که پیراهن شماره 10 این تیم را به او بدهند، پیراهنی که در بدو ورودش به بارسلونا هم می‌خواست اما مسی از اعطای آن به او خودداری کرد و به این دلیل مجبور شد پیراهن شماره 11 آبی‌و‌اناری‌ها را بپوشد.

علاوه بر درخواست پیراهن شماره 10 بارسلونا، نیمار از پاریسی‌ها خواسته برای او حقوقی بیش از آن چیزی که بارسلونا در قرارداد جدیدش با مسی متعهد شده به این بازیکن آرژانتینی بپردازد، در نظر بگیرند تا او به پردرآمدترین بازیکن اروپا تبدیل شود. اگرچه نیمار در اظهاراتش از مسی به عنوان برترین بازیکن بارسلونا یاد کرده است، اما ظاهراً او خودش را بازیکن بهتری نسبت به هم‌تیمی آرژانتینی‌اش می‌داند و درخواست حقوق بالاتر از او نیز قصد دارد این موضوع را منعکس کند.

اینطور که پیداست ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مشکلی با درخواست‌های نیمار نداشته و دو شرط شخصی او را برای عقد قراردادی 222 میلیون یورویی پذیرفته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0

بازدید 6 تیم‌های فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا - نیمه نهایی (دور رفت) به مصاف هم رفتند و در نهایت دورتموند یک بر صفر پاری سن ژرمن را برد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 36 تک گل دورتموند را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0