Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:00:34 GMT

مدیرعامل شرکت صدرا نفت پارسیان در بازداشت به سر می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۸۹۱۶

مدیرعامل شرکت صدرا نفت پارسیان در بازداشت به سر می‌برد

اصفهان – استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بنا بر اعلام دادستان اصفهان مدیرعامل شرکت صدرا نفت پارسیان هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد، گفت: دادستان بعنوان مدعی العموم پیگیر این پرونده است.

رسول زرگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مشکلات ایجاد شده در شرکت صدرا نفت پارسیان، اظهار داشت: بررسی این مساله در دستور کار شورای تامین استان اصفهان قرار گرفته و دو شب گذشته نیز این موضوع مورد بحث قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بنا بر اعلام دادستان اصفهان، مدیر عامل شرکت صدرا نفت پارسیان در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، افزود: اموال و دارایی‌های این فرد در حال کارشناسی است و دادستان نیز به عنوان مدعی العموم پیگیر این پرونده است.

گفتنی است که شرکت صدرا نفت پارسیان دارای ۲۰۰ هزار نفر سرمایه‌گذار است که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند و حدود پنج ماه است که از مسئولان این شرکت خبری در دست نیست و سهامداران نیز در سردرگمی به سر می برند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • توماج صالحی کیست؟ او اعدام می‌شود؟
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد