Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرمسار با بیان اینکه بهره‌گیری از منابع جدید مالی برای توسعه شهری باید در دستور کار اعضای منتخب شورای شهر گرمسار و روستاهای توابعه آن قرار گیرد گفت: منتخبان شورای اسلامی شهر از اختلافات جناحی برای انتخاب شهردار بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، داریوش طاهری پیش از ظهر امروز در دیدار با منتخبان اعضای شورای اسلامی شهر گرمسار و روستاهای توابعه آن ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی شهرداری‌ها باید درصدد افزایش درآمد و تأمین اعتبار از منابع جدید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم رونق و توسعه شهری خاطرنشان کرد: وابستگی به منابع موجود مانع از دستیابی به اهداف و تحقق برنامه‌های شورا می‌شود.

فرماندار گرمسار انتخاب شهردار مناسب را یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر اعلام کرد و افزود: ملاک و شاخص‌های یک شهردار خوب از دیدگاه نظام جمهوری اسلامی باید رعایت شود و در آن از اختلافات جناحی و سیاسی بپرهیزید.

وی با بیان اینکه توسعه فضاهای سبز و مناطق تفریحی شهرستان یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری و شورای شهر است یادآور شد: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم و منتخبان آنان برای ارائه خدمت در راستای توسعه و رونق شهری هستند و باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

طاهری اضافه کرد: اعضای شورا نسبت به مطالعه قوانین و وظایف خود در اسرع وقت اقدام کنند و این مهم در تسهیل انجام امور شورا نیز اثرگذار است.

وی با اشاره به نقش ویژه شهرداری در توسعه مناطق گردشگری شهر بیان کرد: این مهم برای ارتقا سطح اقتصادی و جذب گردشگر به شهرستان اثرگذار است.

فرماندار گرمسار با تأکید بر لزوم همکاری و همیاری شورای شهر و روستا با دهیاری‌های این شهرستان اذعان کرد: با اهتمام بر این مسئله می‌توان بسیاری از مشکلات مردم را به بهترین نحو مرتفع کرد و سبب جلب رضایت مردم می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی محسن تویسرکانی را به‌عنوان شهردار کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است:

«در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی در این حکم ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی امروز دوازدهم اردیبهشت توسط مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی ۲۵ دی ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

کد خبر 749821

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود