Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده خطاب به مسئولان گفت: هیچ کدام از مسئولان حق استفاده و سوء استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیراداری به جز موارد ماموریتی را ندارد و در صورت مشاهده برخورد قاطع خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده، ضمن اشاره به استفاده مسئولان در ساعات غیراداری از خودروهای دولتی اظهارکرد: باوجود تذکرات مکرری در جلسات مختلف شورای اداری مبنی بر ممنوع بودن استفاده شخصی از خودروهای دولتی در ساعات غیراداری به مسئولان داده شد ولی متاسفانه برخی از مسئولان به این امر توجه نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است مسئولان و سوء استفاده کنندگان از خودروهای دولتی در ساعات غیراداری خوب بداند که در صورت مشاهده علاوه انتقال خودرو به پارکینگ با فرد متخلف نیز برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: عدم مستندسازی املاک ادارات یکی دیگر از چالش های فراروی مدیران و مسئولان است که می بایست هرچه سریعتر اموال و املاک خود را مستند سازی و نسبت به تعین تکلیف آنان هرچه سریعتر اقدام نمایند.

وی تاکیدکرد: برابر قانون تنها روئسای دادگستری، فرمانداران و دادستان می تواند از خودرودولتی بصورت شبانه روزی استفاده کنند و سایر مسئولاین برابر قانون حق استفاده در ساعات غیراداری به جز روزهای که در حال ماموریت هستند را ندارند که در صورت مشاهده قطعاً برخورد خواهد شد.

سعادتیان اظهارکرد: هرگونه استفاده و یا سوء استفاده از خودروها، اموال دولتی برای استفاده شخصی ممنوع است و با فرد متخلف قطعاً برخورد قاطع خواهدشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی