Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:27:39 GMT

رفع نشتی آب و جلوگیری از هدر رفت آن در لنگرود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۹۶۲۰

رفع نشتی آب و جلوگیری از هدر رفت آن در لنگرود

مدیر امور آبفای لنگرود از رفع نشت خط انتقال این شهر و جلوگیری از هدررفت 10 لیتر در ثانیه آب خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود،سیدضیاء علوی مدیر امور آبفای لنگرود با اعلام این خبر افزود: به دلیل شکستگی خط انتقال آب چاه های لات محله لنگرود و نشتی شیر قدیمی و غیرمرئی خط که جهت تخلیه اضطراری خط انتقال تعبیه شده بود با هدررفت 10 لیتر در ثانیه آب نسبت به خاموشی چاهها اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی در ادامه افزود: پس از وقوع این حادثه ، اکیپ های امانی و پیمانی شهرستان در محل استقرار یافته و به دلیل فشار بالای آب و وجود خط لوله گاز ، با قطع جریان آب و خارج از مدار کردن 150 لیتر در ثانیه آب چاههای شهرستان طی 4 ساعت عملیات، تعمیر خط با موفقیت انجام و چاهها وارد مدار بهره برداری شدند.

مدیر امور آبفای لنگرود همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به رفع نشت 10 لیتر در ثانیه آب با هزینه کرد 50 میلیون ریال بالغ بر 7 میلیون ریال در روز صرفه جویی شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای تفت، " فرامرز شاکری شمسی" یکشنبه شب میزان بارش این شهرستان در چند روز گذشته را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: جاری شدن سیلاب باعث خسارت به جاده ها، تاسیسات و ابنیه در شهرستان تفت شد.

وی ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه ها شد.

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکان و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • طرح‌های مهم تأمین و انتقال آب به تهران در پیچ و خم اعتبارات
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی