Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:18:55 GMT

یوونتوس و چالش رسیدن به قهرمانی شماره 7

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۹۹۵۳

یوونتوس و چالش رسیدن به قهرمانی شماره 7

ماسیمیلیانو آلگری قبل از بازی پیش‌فصل با رم که آخرین دیدار جام قهرمانان بین‌المللی بود، یک نکته را گفته بود و بعد از این بازی دوباره بر آن تاکید کرد. بیانکونری شاید شش قهرمانی متوالی در سری A به دست آورده باشد اما هیچ اطمینانی برای رسیدن به هفتمی وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از "خبر ورزشی"، یوونتوس فصل قبل با قهرمانی در لیگ و جام حذفی ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به کسب سه گانه قهرمانی نزدیک شد اما رقابت لیگ بسیار نزدیک‌تر از قبل شده بود: یووه با اختلاف چهار و پنج امتیاز به ترتیب نسبت به رم و ناپولی برای نخستین بار بعد از فصل 2012-2011 در شرایطی قهرمان شد که اختلافش کمتر از 9 امتیاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوونتوس و رم در ورزشگاه ژیلت به تساوی یک بر یک رسیدند و تیم آلگری در ضربات پنالتی 5 بر 4 پیروز شد؛ این یعنی شاید رقابت دو تیم برای اسکودتو به همین میزان نزدیک و فشرده باشد.


آلگری در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: «شش قهرمانی متوالی در لیگ ایتالیا واقعا سخت است اما مشخصا رسیدن به هفتمین عنوان از بقیه سخت‌تر خواهد بود. تیم‌ها خود را تقویت کرده اند، بنابراین نخستین هدف ما این است که تلاش کنیم به هفتمین قهرمانی دست پیدا کنیم. رم فصل قبل 87 امتیاز گرفت که در تاریخ این تیم بی سابقه بود و این یعنی تیمی خیلی قوی هستند که قویتر هم می‌شوند. ضمنا نباید تیم‌هایی مثل ناپولی و میلان بخصوص اینتر را فراموش کنیم و همینطور لاتزیو که واقعا قدرتمند است. بنابراین رقابت برای قهرمانی شدیدتر و نزدیکتر خواهد بود.»


میلان البته بیشترین پول را برای تقویت تیمش در این تابستان صرف کرده. این تیم با خریدن امثال آندره سیلوا، آندره‌آ کونتی و هاکان چالهان اوغلو قدرت بیشتری پیدا کرده ضمن اینکه توانسته لئوناردو بونوچی مدافع میانی تیم ملی ایتالیا و یوونتوس را به خدمت بگیرد. باید دید این تیم بعد از تغییرات زیاد، چطور انسجام خود را حفظ می‌کند. رم هم کاملا آماده رسیدن به موفقیت است با مدیر ورزشی جدید خود مونچی و همچنین اوزبیو دی فرانچسکو که جای لوچانو اسپالتی را گرفته.


آنها آنتونیو رودیگر را به چلسی دادند اما خط دفاعی خود را با جذب الکساندر کولاروف، ریکا کاردزراپ و هکتور مورنو تقویت کردند ضمن اینکه با ژوان ژسوس، فدریکو فاتزیو و برونو پرس که بازیکنان قرضی شان بودند، قرارداد کامل بستند.


اگر چه انتقال محمد صلاح به لیورپول برای این تیم اتفاق خوبی نیست اما چنگیز اوندر 20 ساله چنان استعدادی از خود بروز داده که به نظر می‌رسد بتواند جای بال مصری را بگیرد. رم بند بازپس خریدن لورنزو پلگرینی را فعال کرده و این مهاجم جوان به المپیکو برگشته. دی فرانچسکو تاکید کرده کار رم در فصل نقل و انتقالات تمام نشده و گفته تیمش در کناره‌ها به گزینه‌های بیشتری نیاز دارد.


در بازی بامداد دیروز، ابتدا ماریو مانجوکیچ یووه را پیش انداخت اما ادین ژکو گل مساوی را زد. بیانکونری اگرچه برتری قابل توجهی نسبت به حریف داشت اما جالوروسی هرگز تسلیم نشد. دی فرانچسکو گفت: «به خاطر کاری که در این بازی انجام دادیم، واقعا خوشحالم اما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم.»


یوونتوس هم در این تابستان فعال بوده و با آنکه به بونوچی و دنی آلوز اجازه رفتن داده، ماتیا دی شیلیو، فدریکو برناردسکی، رودریگو بنتانکور و داگلاس کاستا را به خدمت گرفته. آنها بیشتر روی تقویت خط حمله و عمق بخشیدن به آن کار کرده‌اند که در فصل طولانی سری A به کارشان می‌آید.
با این وجود حق با آلگری است. رم و بقیه رقبا یوونتوس را راحت نمی‌گذارند. یادتان هست یوونتوس با فاصله امتیازی دو رقمی نسبت به رقبا قهرمان می‌شد؟ آن روزها حالا دیگر به خاطرات دوردست شباهت دارند.

ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) یوونتوس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن تعادل نیکو اشلوتربک هنگام خوشحالی پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

دورتموند بازی برگشت را نیز همچون بازی رفت با یک گل به سود خود خاتمه داد تا با کسب پیروزی 2-0 در مجموع دو بازی، پاری سن ژرمن را شکست داده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. خوشحالی بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • برهم خوردن تعادل نیکو اشلوتربک هنگام خوشحالی پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • بازیکنان دورتموند و خواندن ترانه Someone like you از ادل پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • انریکه: دورتموند خوش شانس بود که به فینال رسید
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱