Web Analytics Made Easy - Statcounter


همزمان با ایام ولادت حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام)، فرهنگ سرای اندیشه از هنرمندان خادم رضوی تجلیل می‌کند.

به گزارش بی‌باک، روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، ویژه برنامه خادمین شمس، تجلیل از هنرمندان خادم رضوی همزمان با ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) روز چهارشنبه ۱۱ مرداد در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که با حضور هنرمندان و چهره های فرهنگی و هنری برگزار می شد از یوسف اصلانی نیکوکار و فعال اجتماعی (مدیر خیریه بهشت رضا)، داود امیریان(نویسنده کتاب مهربانترین بابای دنیا)، امیر دژاکام(نمایشنامه نویس و کارگردان دزد آب)، صابر خراسانی(شاعر آئینی)، محمد معتمدی(خواننده)، غلامرضا صنعتگر(خواننده)، فرخ نعمتی(بازیگر نقش امام رضا در سریال ولایت عشق) تجلیل خواهد شد.

در این برنامه محمد معتمدی به اجرای زنده موسیقی خواهد پرداخت همچنین شعرخوانی، پرچم گردانی توسط خادمین امام رضا(ع) از دیگر برنامه های ویژه برنامه خادمین شمس خواهد بود.

این برنامه روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه از ساعت۱۸در سالن اجتماعات فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار و حضور در این جلسات برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ پرونده مسکن برای هنرمندان تهرانی توسط صندوق هنر تشکیل شد

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، از تشکیل پرونده برای ۷۰۰ هنرمند متقاضی مسکن استان تهران در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه تأمین امکانات برای خانه‌دار شدن هنرمندان اظهار کرد: تأمین امکانات برای خانه‌دار شدن اصحاب فرهنگ و هنر از موضوعات مورد تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای دولت مردمی بود. براین اساس طبق توافق های به عمل آمده و پیگیری‌های انجام شده از سوی صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن در خرداد ماه سال گذشته فراهم شد. 

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: در گام نخست پس از اعلام اسامی تمامی اعضای صندوق به وزارت راه و شهرسازی، با ارسال پیامک و انتشار فراخوان به تمامی اعضا برای ثبت نام در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن اطلاع رسانی انجام شد.  

وی در ادامه افزود: بیش از 8 هزار نفر از اعضای صندوق در سراسر کشور ثبت نام کردند که از این تعداد 5 هزار نفر در کشور واجد شرایط شناسایی شدند. 

پوراحمدی تصریح کرد: 34 درصد متقاضیان را اعضای استان تهران تشکیل می‌دهند. براین اساس قطعه زمینی در شهر جدید پرند، برای ساخت بخشی از مسکن هنرمندان تخصیص داده شد و کلنگ ساخت شهرک هنر توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمعی از هنرمندان در آبان 1402 به زمین زده شد. 

مشاور وزیر فرهنگ با اشاره به دعوت از 900 هنرمند متقاضی مسکن برای تشکیل پرونده گفت: طی سه مرحله با انتشار فراخوان و ارسال پیامک از 900 نفر از هنرمندان متقاضی برای تشکیل پرونده دعوت بعمل آمد که 700 نفر از آنها با حضور در صندوق اعتباری هنر پرونده خود را تکمیل کردند و برای اقدامات بعدی پرونده این افراد به وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پرند ارسال شد. 

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: در مراحل بعدی برای سایر افراد واجد شرایط پیامک تشکیل پرونده ارسال خواهد شد. 

اسماعیلی: بازی‌سازان رایانه‌ای عضو بیمه صندوق هنر می‌شوند

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت مسکن هنرمندان در استان ها گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان استانی به‌زودی مراحل ساخت در استان ها نیز با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • مشهدالرضا شادمان از میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • مشهدالرضا شادمان از میلاد کریم اهل بیت(ع)
  • حرم امام رضا (ع) آماده برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) است
  • اقدامات صندوق هنر برای مسکن هنرمندان
  • جزئیات ثبت‌نام مسکن هنرمندان استان تهران اعلام شد
  • ۷۰۰ پرونده مسکن برای هنرمندان تهرانی توسط صندوق هنر تشکیل شد