Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:19:21 GMT

تاریخ شروع پخش سریال گمشدگان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۱۸۷۲

تاریخ شروع پخش سریال گمشدگان اعلام شد

سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی علی حجازی مهر از شنبه ۱۴ مرداد ماه روانه آنتن شبکه دو می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، طرح و فیلمنامه سریال گمشدگان که به قلم احسان جوانمرد و رضا مقصودی نگاشته شده درباره دختری جوان به نام ترنج است که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ زیادی را به همراه دارد.

بازیگران این مجموعه عبارتند از؛ بهنام تشکر، پژمان بازغی، کورش تهامی، پرویز پورحسینی، ستاره اسکندری، افسانه بایگان، شقایق فراهانی، مهتاج نجومی، فریبا نادری، سعید داخ، روشنک گرامی، کتانه افشاری نژاد، بهاران بنی احمدی، حسن تسعیری، مهرداد ضیایی، ادوین راستاد، رامین ناصر نصیر، پاشا رستمی، مینا دلشاد، یاسر جعفری، سارا مهدوی، آرزو ابی زاده، محمود جعفری، بهرام ابراهیمی، یاسر جهانی،آتیه جاوید، رضا اخلاقی راد، محمد رضا اکبری، پریا طاهری، اکبر رحمتی، پانته آ کیقبادی، سودابه گودرزی، محمد مهدی احدی، سید ابراهیم عمادی، سعید سیری.

همچنین از عوامل دست اندرکار این مجموعه می توان به مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، مدیر صدابرداری: رضا کنشلو، تدوین: فریدون جامه بزرگ، مدیر تولید: مهدی رجبی، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، طراح گریم: مجید اسکندری، عکاس: علی حمیدنژاد، نورپرداز: نورالدین جعفری، آهنگساز: کیوان جهانشاهی، خواننده: رضا یزدانی، شعر: مهدی ایوبی و ساخت تیتراژ: مهراب مشهدیان اشاره کرد.

«گمشدگان» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 و خلاصه قسمت های پخش شده آن نیز پنج شنبه هر هفته ساعت 21:30 روانه آنتن می شود. بازپخش این مجموعه نیز در ساعت های 1:30 بامداد، 12:00 و 16:30 خواهد بود.

انتهای پیام/

R1427/P1356/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها پرداختیم، امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ | خواننده تیتراژ سریال واکنش نشان داد

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد

کد خبر 848362 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق