Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز در فنلاند آغاز شده که دو نماینده از ایران به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روز از رقابتهای چهار وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از صبح امروز در شهر تامپره فنلاند آغاز شده، یونس امامی و محمد متقی نیا در اوزان ۶۰ و ۷۴ کیلوگرم کشورمان به دیدار رده بندی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نتایج آزادکاران کشورمان تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل ریوتا ساکورای از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروز رسید. وی در دور دوم مقابل اصلان مینکالوف از روسیه با نتیجه ۱۴ بر ۷ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با کریستوفر میکزاک از کانادا با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد عباس رحمان اف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف عبداله احمداف از روسیه رفت که با نتیجه ۶ بر ۵ باخت و به رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز بجنگد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر حمدی مصطفی از مصر را مغلوب کرد. وی در دور دوم اخساربک گولایف از کشور اسلواکی را از پیش رو برداشت، اما در دور سوم مقابل مارک جان هال از آمریکا با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و به گروه بازنده ها راه یافت. متقی نیا در این مرحله با نتیجه ٦ بر ٣ رادیک والیف از روسیه را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در مسابقه اول، در دور دوم مقابل کولین رایموند مورا از آمریکا با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد که با توجه به شکست حریفش در نیمه نهایی، شریعتی نیز از گردونه مسابقات کنار رفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی یک جوان حدود ۱۸ تا ۲۰ ساله در کانال آب محدوده امامزاده ردان ساعت ۱۱:۲۱ امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه امداد و نجات و غواصی به محل حادثه افزود: مأموران اعزامی در حال جست‌وجو در فاصله بین دو دریچه آب‌بند بودند که فاصله این دو دریچه حدود دو کیلومتر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از جست‌وجو در محدوده مذکور و با وجود زیاد بودن جریان آب، فرد غرق شده از آب خارج شد، اما علائم حیاتی نداشت.

شریعتی اضافه کرد: فرد در بیهوشی کامل بود و به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس برای احیا، جان خود را از دست داد.

کد خبر 749068

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد