Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:29:43 GMT

آزادکاران ایرانی در آستانه کسب دو مدال

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۳۱۰۱

آزادکاران ایرانی در آستانه کسب دو مدال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است.

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل ریوتا ساکورای از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروز رسید وی در دور دوم مقابل اصلان مینکالوف از روسیه با نتیجه 14 بر 7 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، سرلک از دور رقابتها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مختاراف از آذربایجان و زورابیان از ارمنستان فینالیست شدند.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با کریستوفر میکزاک از کانادا با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم نیز با نتیجه 12 بر 2 از سد عباس رحمان اف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل عبداله احمداف از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. اریگلت پریزرینی از آلبانی حریف امامی در این دیدار است. احمد اف از روسیه و مک کی از آمریکا فینالیست های این وزن هستند.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر حمدی مصطفی از مصر را مغلوب کرد وی در دور دوم اخساربک گولایف از کشور اسلواکی را از پیش رو برداشت اما در دور سوم مقابل مارک جان هال از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، متقی نیا راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه با نتیجه 6 بر 3 مقابل رادیک والیف از روسیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. متقی نیا برای کسب مدال برنز به مصاف موهامت کوچوک ایلدریم از ترکیه می رود. در این وزن هال از آمریکا و شاپیف از ازبکستان راهی دیدار فینال شدند.

در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در مسابقه اول در دور دوم مقابل کولین رایموند مورا از آمریکا با نتیجه 10 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر آمریکایی در مراحل بعدی، شریعتی نیا حذف شد. در این وزن موسایف از روسیه و ماتچراشویلی از گرجستان به دیدار فینال راه یافتند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه گفت: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و این موضوع سبب استقبال شهروندان روسیه در سراسر این کشور شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، الدر بوتائف نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه باحضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو 2024 از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد. 

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد. 

وی افزود: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم. 

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع سبب استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است. 

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی