Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:13:49 GMT

روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی در فلسطین+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۳۱۴۶

روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی در فلسطین+عکس

تابلو روز شمار نابودی اسرائیل توسط سازمان بسیج شهرداری تهران در میدان فلسطین نصب شده و روزهای باقی‌مانده تا نابودی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا,رهبر معظم انقلاب سال 94 در دیدار با اقشار مختلف مردم در خصوص رژیم صهیونیستی فرمودند:« بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا 25سالاز دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از 25سالفکرش را میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده در جواب عرض میکنم اوّلاً شما 25سالآینده را نخواهید دید.ان‌شاءالله تا 25سالدیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نامرژیم صهیونیستیدر منطقه وجود نخواهد داشت؛ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه‌ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند. ملّتها بیدار شده‌اند، میدانند دشمن کیست؛ حالا دولتها و بوقهای تبلیغاتی و مانند اینها میخواهند جای دشمن و دوست را عوض کنند، [امّا] به جایی نمیرسد. ملّتها -ملّتهای مسلمان، بخصوص ملّتهای منطقه- حواسشان جمع است و میدانند. خب، این وضع رژیم صهیونیستی و آن هم [وضع‌] آمریکا.»

بر همین اساس تابلو روز شمار نابودی اسرائیل توسط سازمان بسیج شهردای تهران همزمان با روز قدس در ضلع جنوب شرقی میدان فسلطین با حضور آحاد مردم و توسط خانواده شهدای ترور نصب شده و بصورت روزانه فاصله روزهای باقی‌مانده تا نابودی اسرائیل را نشان می دهد.

به گفتهمهدی بابایی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران«روز شمار نابودی اسرائیل» از جمله کارهای منحصر به فردی است که مبتنی بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آن که «دولت اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» طراحی شده است و ما اگر بتوانیم این کار را در سطح چند کشور اسلامی دیگر نیز نصب کنیم، موج جهانی به راه خواهد افتاد.

در ادامه تصاویری از این تابلو روز شمار را ببینید:

انتهای پیام/

R1405/P1356/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود