Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@22:51:23 GMT

میشل عون: ارتش لبنان در اوج آمادگی به سر می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۳۱۵۴

میشل عون رئیس جمهور لبنان اعلام کرد: ارتش و نیروهای امنیتی لبنان در آمادگی کامل برای مبارزه با تروریسم به سر می برند. مسئولیت حمایت از کشور و مردم برعهده ارتش است.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور لبنان با اشاره به چالش های پیش روی ارتش این کشور از آمادگی کامل آن برای مبارزه با تروریسم خبر داد.

به گزارش المیادین، میشل عون رئیس جمهور لبنان اعلام کرد: ارتش و نیروهای امنیتی لبنان در آمادگی کامل برای مبارزه با تروریسم به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسئولیت حمایت از کشور و مردم برعهده ارتش است.

وی ضمن تمجید از رزمندگان مقاومت در آزادسازی ارتفاعات عرسال در شرق این کشور در مرزهای سوریه از جبهه النصره در هفتادمین سالگرد تاسیس ارتش لبنان خطاب به افسران ارتش لبنان گفت: شما در گیر و دار کشمکش های سیاسی و اختلاف نظرها به مثابه صخره امن برای کشور و ملت و قلوب لبنانی ها هستید. اجماع گسترده و با صلابت درباره نهادهای نظامی و امنیتی وجود دارد.

عون تاکید کرد: ما نمی جنگیم که کشته شویم بلکه می جنگیم که ما و فرزندانمان و همه ملت با کرامت زندگی کنیم. چالش های پیش روی ارتش بسیار است و آخرین پیروزی برای لبنان آزادسازی منطقه ای ارزشمند از مرزهای شرقی از لوث گروههای کوردل و تثبیت آرامش و امنیت در آن بود.

درباره نظامیان ربوده شده لبنانی نیز گفت: همه ما امیدواریم که این روند به تسریع در مشخص شدن سرنوشت رفقای شما که از سال سه قبل ربوده و هنوز سرنوشت آنها نامعلوم است، منجر شود.

وی خطاب به ارتشی ها بیان کرد:خطرهای زیادی کشور را در داخل و در مرزها تهدید می کند. ماموریت های دشواری دارید و امیدی زیادی به شما است. مردم لبنان به شما اعتماد زیاد دارند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف جنوب لبنان همچنان ادامه دارد.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در نتیجه بمباران شهرک «الخیام» در جنوب لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، ۳ نفر به شهادت رسیده و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان نیز هدف حمله شدید ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های ممنوعه فسفری قرار گرفت.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان هم گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق میانی شهرک‌های «عدیسه» و «کفرکلا» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز منابع خبری اعلام کردند که پس از سلسله عملیات‌های مقاومت اسلامی لبنان، اشغالگران صهیونیست بالنی جاسوسی را بر فراز روستاهای بخش غربی جنوب لبنان به هوا فرستاده‌اند.

کد خبر 6100738

دیگر خبرها

  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • باقری:همکاری تهران و دوشنبه برای مقابله با تروریسم ضروری است
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است