Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:01:01 GMT

ذوب‌آهن - گسترش؛ تقابل دوست و دشمن‌های قدیمی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۳۳۴۷

ذوب‌آهن - گسترش؛ تقابل دوست و دشمن‌های قدیمی

نبرد روز جمعه ذوب آهن و گسترش فولاد جدال های دو نفره زیادی را در دل خود جا داده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز جمعه ذوب آهن و گسترش فولاد تبریز نبردی مملو از رقابت های قدیمی و دو نفره است. امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در این دیدار برابر تیم دوست قدیمی خود قرار می گیرد و در اصفهان برابر شاگردان بوناچیچ به دنبال اولین 3 امتیاز خود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تقابل امیر و آندو بعد از سالها دوستی و اختلاف، در این دیدار از جمله دوئل های جذاب این دیدار است.


میلاد فخرالدینی نیز شرایطی مانند تیموریان دارد. فخرالدینی در استقلال زیر نظر قلعه نویی به میدان رفته بود و حالا باید با پیراهن گسترش فولاد برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.


لوکا بوناچیچ هدایت تیم های زیادی را در فوتبال ایران بر عهده داشت که یکی از آنها ذوب آهن است. لوکا در دیدار روز جمعه برابر تیم سابق خود قرار می گیرد و امیدوار است خارج از خانه اولین سه امتیاز را در دیدار سخت با شاگردان قلعه نویی به دست آورد.


مهرداد قنبری مدافع فصل گذشته ذوب آهن در این دیدار برای اولین بار این شانس را داشت تا برابر تیم پیشین خود قرار بگیرد اما با توجه به مصدومیت، احتمالا در این دیدار غایب خواهد بود.

گسترش فولاد تبریز ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست دکتر موسوی رئیس دانشگاه شریف، به کشور عراق سفر کردند.

در این سفر چند روزه دکتر موسوی و هیئت همراه ایشان با محسن المندلاوی سرپرست پارلمان عراق و نایب رییس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی، رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسؤولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ ساز و کارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیات اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق، سفیر ایران دیدار و گفت ‌و گو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6097208

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • فیزیک ثابت کرد که «دشمنِ دشمنِ شما واقعاً دوست شماست»
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته