Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تعداد 120 طرح اشتغالزا به کمیته بررسی طرحهای اشتغال روستایی استان معرفی که 31 طرح آن با اعتبار 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تصویب و جهت انعقادقرارداد و پرداخت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر، افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب صبح امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان گفت: تعداد 120 طرح اشتغالزا به کمیته بررسی طرحهای اشتغال روستایی استان معرفی که 31 طرح آن با اعتبار 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تصویب و جهت انعقادقرارداد و پرداخت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح ها در بخش های خدماتی و کارگاه های تولیدی صنعتی می باشند که مهمترین آنها شامل احداث مجتمع خدمات رفاهی، کارگاه تولید ادوات کشاورزی و فراوری محصولات کشاورزی است که با اجرای آنها زمینه اشتغال 136 نفر را در شهرستان فراهم می شود .

فرماندار اسلام آبادغرب بیان داشت: با اجرای این طرحها اشتغال در روستاها فراهم و از مهاجرت روستاییان به شهر پیشگیری می شود.

کریمی با اشاره مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: تاکنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری 410 میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه در گردش 800 طرح از سوی بانکهای عامل پرداخت شده که زمینه اشتغال 562 نفر را در شهرستان فراهم کرده است.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به مصوبات سفر ریس جمهور به استان کرمانشاه گفت ؛ از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه 497 طرح در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی با اعتبار 24 میلیارد800 میلیون تومان و با اشتغال 704 نفر برای شهرستان اسلام آبادغرب به تصویب رسیده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی سه شنبه شب در آئین تجلیل از معلمان بخش دلوار عنوان داشت: معلمی مسیر راه نجات بشریت، تربیت انسان‌ها و از زوایای دارای درجات زیادی نزد خداوند متعال است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: کار معلمی این قدر رفیع است که تشبیه به کار خداوند است که به پیامبرش آموخت و معلمان نیز به دانش آموزان و متعلمین خود از بدو ورود به مدرسه سواد خواندن را یاد می‌دهید.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که فرمودند معلمی شغل انبیا است اضافه کرد: انبیای الهی وظیفه هدایت و تکامل و تریبت انسان را داشتند و هدفشان این بود که مسیر ترقی حق، معنوی و مادی انسان فراهم شود.

وی یاد آور شد: طی ۴۵ سال گذشته معلمان فعالانه و ایثارگرانه تلاش کردند و نتیجه آن امروز با این همه توفیق در رتبه‌های علمی، پیشرفت‌های متفاوت داخلی و بین المللی و ابعاد متفاوت است که رکن اصلی آن معلم‌ها بودند.

لطفی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم دستاوردها و نتیجه کار شما معلمان در تنگستان وجود پزشکان متخصص، خیلی از اساتید و مهندسان و روحانیون بنام کشور است که متعلق به همین شهرستان است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: جامعه آموزش و پرورش رکن اصلی تربیت نیروی انسانی و هم رکن اصلی پیشرفت، توسعه، تولید و آبادانی در آینده کشور است.

وی افزود: در تنگستان از ابتدای دولت سیزدهم در بعد سخت افزاری، تجهیزات و نوسازی مدارس در شهرستان برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفته است.

لطفی اضافه کرد: طی ۳۲ ماهه گذشت در دولت سیزدهم حدود ۱۰ مدرسه که غالب آنها در منطقه دلوار نیمه تمام بود تکمیل و واگذار شده است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: یک کار بسیار خوب که از سال گذشته آغاز شد و تفاهم نامه مشترک آن از ابتدای سال منعقد شد ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد که ۱۵۵ میلیارد آن از اعتبارات ملی و ۷۰ میلیارد تومان آن منابع شهرستان تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیلی از دانش آموزان دارای استعدادهای بالقوه ای هستند که می‌توانند در آینده به شکوفایی این مملکت کمک کنند و نیازاست معلمان به این موارد توجه کافی و لازم داشته باشند.

کد خبر 6099890

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد
  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)