Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-جانشین رییس پلیس راهور ناجا در آیین رونمایی طرح ملی پلاک جدید وسایل نقلیه مناطق آزاد کشور گفت: پرونده پلاک‌های قدیمی خودروها امسال بسته می‌شود.با اشاره به اینکه طرح پلاک‌های ملی از سال 83 در کشور کلید خورد گفت: به مرور پلاک‌های مختلفی تحت عنوان پلاک ملی وارد سامانه یکپارچه شماره‌گذاری شدند که از آن جمله می‌توان به پلاک کشاورزی، جانبازان، تشریفات، ناجا، اعزام به تعمیرگاه، خودروهای کلاسیک، خودروهای گذرموقت، سیاسی و دیپلماتیک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

وی با اشاره به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص پلاک‌های نظامی گفت: بر این اساس تا پایان شهریورماه تمامی خودروهای نیروهای مسلح باید پلاک ملی شوند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که بدین ترتیب تنها پلاک باقیمانده که هنوز ملی نشده است پلاک مناطق آزاد تجاری است افزود: هفت منطقه آزاد قشم، کیش، چابهار، اروند، انزلی، ارس و ماکو در کشور وجود دارد که طی دو سال گذشته مراحل طراحی و مقدمات پلاک ملی آنها با هماهنگی دبیرخانه مناطق آزاد کشور آغاز و تولید این پلاک‌ها نیز انجام شد. از سوی دیگر سامانه جامع آن نیز در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

وی افزود:‌ امروز در قشم هم پلاک‌های همه مناطق آزاد رونمایی شد و هم پلاک منطقه آزاد قشم نصب شد و مابقی مناطق آزاد نیز به مرور زمان پلاک‌های ملی را تحویل می‌گیرند و با این مرحله پایانی، در کشور هیچ خودرویی بدون پلاک ملی و زیرمجموعه سامانه جامع شماره‌گذاری نخواهیم داشت.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: اولویت شماره‌گذاری در مناطق آزاد با خودروهای نوشماره و نقل و انتقال است و به مرور براساس برنامه‌ریزی مناطق آزاد پلاک‌های قدیمی فراخوان و تعویض می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این فاز پرونده پلاک‌های قدیمی خودروها امسال بسته می‌شود و هیچ پلاک غیرملی دیگری در کشور نخواهیم داشت.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 19 میلیون خودرو و 11 میلیون موتورسیکلت با پلاک ملی در کشور شماره‌گذاری شده‌اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟