Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@20:50:31 GMT

اتوماتیک ها با کیفیت ترین تولیدات تیرماه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۳۶۸۱

اتوماتیک ها با کیفیت ترین تولیدات تیرماه

تین‌نیوز |

در تیرماه تنها 2 خودرو توانستند تعداد ستاره های کیفی خود را افزایش دهند.

به گزارشپرشین خودرو، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارش ارزشیابی تیرماه خود در مجموع 43 خودروی سواری تولید داخل را ارزیابی کرده و به آنها ستاره کیفی داده است.

بر این اساس در بخش خودروهای سواری با ارزش بیش از 100 میلیون تومان، نام نیو مزدا 3 از بهمن موتور و سوزوکی گراندویتارا از ایران خودرو به چشم می خورد که هر دو 4 ستاره کیفی دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلاس قیمتی 2، خودروهایی با ارزش قیمتی 75 تا 100 میلیون به چشم می خورند. هیوندایi20از کرمان موتور، کیا سراتو از سایپا، تیگو 5 از مدیران خودرو و جک اس 5 از کرمان موتور در رتبه کیفی 1 تا 4 این گروه قرار دارند که از این میان، هیوندای و کیا 4 ستاره و تیگو 5 و جک اس 5 یک ستاره کیفی کمتر یعنی 3 ستاره دریافت کرده اند.

جک اس 5 در گزارش قبل از این تنها 2 ستاره کیفی داشت که در تیرماه توانست یک ستاره به کیفیت خود اضافه کند.

گروه سوم جدول ارزشیابی خودروهای سواری مربوط به خودروهایی با قیمت 50 تا 75 میلیون تومان است که در مجموع 8 مدل خودرو را در خود جای داده است.

هیوندایi10، آریزو 5، چانگانCS35، جک جی 5، برلیانس اچ 330، آریو اتوماتیک، ام وی ام 550 و لیفان ایکس 60 اعضای این گروه از خودروهای سواری هستند که در ارزیابی های تیرماه رتبه کیفی 1 تا 8 گروه خود را به دست آورده اند.

در میان 8 خودروی گروه سوم تنها هیوندایi10توانسته است 4 ستاره کیفی دریافت کند و 4 خودروی چینی رتبه های 2 تا 5 3 ستاره و آریو اتوماتیک نیز 2 ستاره دریافت کرده اند.

در این گروه که می توان نام گروه برندهای چینی را به دلیل حضور 7 محصول چینی بر روی آن گذاشت وضعیت کیفی ام وی ام 550 از مدیران خودرو و لیفان ایکس 60 از کرمان موتور مطلوب نیست و این خودروها تنها تک ستاره های گروه هستند.

گروه چهارم این جدول مربوزط به خودروهای اقتصادی ویا خودروهایی با ارزش قیمتی 25 تا 50 میلیون 5 محصول 4 ستاره خودنمایی می کنند. تندر 90 اتوماتیک پلاس، رنو ساندرو،تندر 90 اتوماتیک، پارس تندر و پژو 207 اتوماتیک 4 ستاره های جد.ل اقتصادی ها هستند.

در رتبه 6 تا 12 این گروه نام محصولاتی مانند تندر 90 پارس خودرو، تندر 90 ایران خودرو، رانا، آریو، پژو 206 اس دی، پژو 206 معمولی و دنا پلاس به چشم می خورد که همگی 3 ستاره کیفی داشته و جزو خودروهایی با کیفیت متوسط رو به بالا قرار می گیرند.

رتبه 13 تا 16 این گروه به ام وی ام 315 جدید، دنا، دانگ فنگ اچ سی و سمند سورن تعلق داشته که همگی 2 ستاره هستند و در قعر این گروه نام های آشنایی همانند پژو 405، پژو پارس، سمند،ساینا، تیبا 2 و اما وی ام 110 با تک ستاره کیفی به چشم می خورد.

در گروه خودروهای ارزان تر از 25 میلیون تیبا و انواع پراید خودنمایی می کنند که کیفیت همگی آنها به جز تیبا، تک ستاره بوده و تیبای تک ستاره در ماه های گذشته، در تیرماه توانسته است یک ستاره کیفی دیگر نیز دریافت کند تا خود را از میان بی کیفیت ها جدا کرده و به آینده امیدوارتر شود.

متاسفانه حتی با ستاره دریافتی توسط تیبا، این گروه همچنان بر تولید بدون توجه به کیفیت پافشاری می کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو

قیمت تارا اتوماتیک جدید در بازار امروز ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۳۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان شد که افت ۲۰ میلیونی داشته است.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۹۹۰ میلیون تومان شد که این مدل نیز افت ۱۰ میلیونی داشته است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر ۹۶۰ میلیون تومان است.

قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز با کاهش ۵ میلیونی ۸۷۵ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای v ۱پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳