Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@23:54:16 GMT

خودسوزی بدل عبدالرحمن برای اخذ رضایت نامه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۳۹۳۸

محمد امین اسدی بعد از کش و قوسهای فراوان توانست رضایت نامه خود را برای حضور در پرسپولیس دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد امین اسدی بازیکن جدید پرسپولیس به علت مشکلات رضایت نامه اش چند روز در تمرینات سرخپوشان پایتخت شرکت نمی کرد اما این بازیکن امروز با تهدید به خود سوزی توانست رضایت نامه اش را از پیکان بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که گفته می شد اسدی رضایت نامه خود را روز گذشته از پیکان دریافت کرد اما این بازیکن امروز با وساطت پدر خود توانست رضایت نامه اش را بگیرد و مشکلی برای حضور در تمرینات پرسپولیس نداشته باشد.

اسدی شباهت زیادی به عبدالرحمن بازیکن تیم العین امارات دارد و به نوعی بدل این بازیکن محسوب می شود. این بازیکن سهمیه امید پرسپولیس به حساب می آید.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره تهدید به خود سوزی اسدی برای دریافت رضایت نامه بیان کرد: من هم از طریق رسانه ها متوجه این مسئله شدم و ماجرا را هنوز از اسدی نپرسیدم تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟