Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل رعایت استانداردهای زیست محیطی و ملاحظات فنی، هفتمین جشنواره ملی بهار نارنج بابل در یکی از خیابان‌های همجوار تالاب نیلوفر برگزار می‌شود. جشنواره ملی بهار نارنج بابل همزمان با میلاد امام رضا (ع) برای نخستین بار، در جوار مجموعه گردشگری گل نیلوفر این شهر برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مدیر فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بابل گفت: به دلیل رعایت استانداردهای زیست محیطی و ملاحظات فنی، هفتمین جشنواره ملی بهار نارنج در یکی از خیابان‌های همجوار تالاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مرتضی حسینی افزود: امسال برای نخستین بار ،هفتمین جشنواره ملی بهار نارنج از بوستان نوشیروانی به مجموعه گردشگری گل نیلوفر ( تالاب حیدرکلا) منتقل شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بعد از گذشت سال‌ها با همت شهرداری، ظرفیت گردشگری و جاذبه‌های توریستی بابل ارتقا یافت، برای آشنایی بیش‌تر مردم بابل و مهمانان جشنواره با این مجموعه و نیز بازخورد مثبت و فراگیر دوره ششم جشنواره ملی بهار نارنج، سعی کردیم از ظرفیت‌های این جشنواره برای معرفی مجموعه گردشگری گل نیلوفر استفاده کنیم.
به گفته مدیر فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بابل ، همزمان با جشنواره ملی بهار نارنج، غرفه‌های جشنواره به مدت ۵ روز در ضلع شرقی تالاب، جنب بلوار شهید یاسینی برای بازدید علاقمندان دایر است.
حسینی گفت: جشنواره ملی بهارنارنج که هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شد به دلیل انتخابات و ملاحظات ویژه ماه مبارک رمضان به این زمان موکول شد.
وی بیان داشت: با توجه به محدودیت زمانی، هفتمین جشنواره ملی بهارنارنج بابل پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ساعت ۲۱ و به مدت یک شب، در جوار مجموعه گردشگری گل نیلوفر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان

آوات مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره آموزشی گردشگری ویژه راهنمایان محلی در روستای تاریخی پالنگان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در روستای گردشگری پالنگان از توابع بخش مرکزی کامیاران، با استقبال راهنمایان محلی و فعالان گردشگری منطقه همراه بود.

رئیس گروە تبلیغات و بازاریابی توسعه گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی که در راستای توانمندسازی روستای گردشگری پالنگان به عنوان یکی از روستاهای کاندیدای ثبت جهانی گردشگری برگزار شد، شرکت‌کنندگان با قوانین و مقررات حاکم بر تورهای گردشگری آشنا شدند.

مکاری با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی جوامع محلی و فعالان حوزه گردشگری استان در اولویت برنامه‌های امسال خواهد بود، افزود: آموزش تور لیدر محلی یکی از نیازهای اصلی روستاهای کاندیداتور ثبت جهانی در سازمان جهانی جهانگردی است و ضرورت دارد آموزش‌های گردشگری در روستای پالنگان برای آمادگی و آشنایی جوامع محلی گسترش یابد.

کد خبر 6079370

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان