Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امسال ۲۰ درصد از اعتبارات اشتغال فراگیر در استان لرستان به حوزه تعاونی‌ها اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، علی آشتاب ظهر امروز در نشست تعاونی مصرف فرهنگیان این شهرستان که با حضور مسئولان این تعاونی برگزار شد رشد و توسعه هر بنگاه اقتصادی را درگرو فعالیت آن مجموعه دانست و اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی کشور توجه به کار جمعی است و هر گروهی می‌تواند با در کنار هم قرار دادن سرمایه خود سبب یک اتفاق بزرگ به‌ویژه درزمینهٔ اقتصادی که از نیازهای اصلی جامعه امروز است، شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعاونی‌های مصرف مصداق عینی وحدت و در کنار هم بودن ظرفیت‌های مختلفی است که می‌تواند به خدمات‌رسانی و اشتغال‌زایی منجر شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مصرف کالای داخلی و توجه به توسعه فعالیت تعاونی‌ها را ازجمله راه‌های تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: مجموع کالاهای عرضه‌شده در تعاونی مصرف فرهنگیان استان لرستان و شهرستان بروجرد از تولیدات داخلی است که توانسته است زمینه تحقق شعار سال را فراهم کند.

وی با اشاره به جمعیت تحت پوشش خدمات این تعاونی عنوان کرد: حدود 250 تولیدکننده و فروشنده در این فروشگاه تولیدات خود را عرضه می‌کنند و به دنبال معرفی بنگاه‌های موفق استانی و کشوری این تعاونی توانسته است در زمره تعاونی‌های موفق کشور قرار گیرد.

آشتاب یادآور شد: امسال 20 درصد از اعتبارات اشتغال فراگیر به حوزه تعاونی‌ها اختصاص داده‌شده و به این منظور مشوق‌های بیمه‌ای تأمین‌شده تا زمینه ارتقا فعالیت آن‌ها را شاهد باشیم.

رهنما رئیس هیئت‌مدیره تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران نیز در این نشست با اشاره به فعالیت مطلوب تعاونی مصرف فرهنگیان بروجرد و رعایت استانداردهای لازم گفت: در این فروشگاه آنچه نیاز اقتصادی تعاونی‌هاست به‌خوبی درک شده و در جهت اجرای بهتر آن تلاش شده است.

وی توجه بیشتر به مشکلات فرهنگیان را زمینه‌ساز ارتقا سطح آموزشی در آموزش‌وپرورش دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌تواند دغدغه فرهنگیان را رفع نماید تعاونی‌های مصرف است که ضمن حمایت از تولید و عرضه محصولات داخلی باید به دنبال کالاهای باکیفیت و استانداردهای مطلوب بود.

به گفته رئیس هیئت‌مدیره تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران مجموعه تعاونی مصرف فرهنگیان بروجرد از موفق‌ترین تعاونی‌های فرهنگیان در کل کشور است که می‌تواند به‌عنوان پایلوت به سراسر کشور معرفی شود.

خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از موفقیت تعاونی مصرف فرهنگیان در میان تعاونی‌های موجود در کشور بیان کرد: به‌منظور جذب سرمایه آموزش‌وپرورش آمادگی دارد با تغییر کاربری فضاهای بلااستفاده خود زمینه فعالیت بیشتر این تعاونی‌ها در استان لرستان را به‌شرط عدم لطمه به فضاهای آموزشی فراهم نماید.

وی خاطرنشان کرد: سیاست آموزش‌وپرورش در راستای ایجاد اشتغال ارتباط با مراکز فنی و حرفه‌ای و آموزش مهارت‌های فنی به دانش آموزان در دوران تحصیل است تا در کنار آموزش‌های ملزوم برای ایجاد اشتغال نیز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگیرند.

نادر گودرزی رئیس تعاونی مصرف فرهنگیان بروجرد نیز در این نشست بیان کرد: تعاونی مصرف فرهنگیان بروجرد با بیش از 6200 عضو باسابقه‌ای 50 ساله موفق به کسب عنوان تعاونی برتر ملی در جشنواره تعاونی‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تعاونی با بیش از 90 درصد از ادارات قرارداد منعقد کرده و توانسته است برای 40 نفر به‌صورت مستقیم و 200 نفر به‌صورت غیرمستقیم در بخش‌های تولیدی، صنعتی و توزیعی اشتغال‌زایی کند.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات

به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا روز چهارشنبه افزود: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر