Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:34:10 GMT

تعبیر خواب خانواده شهید از حضور کاروان خورشید هشتم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۴۲۹۶

تعبیر خواب خانواده شهید از حضور کاروان خورشید هشتم

روایت نقل تعبیر شدن خوابی از اعضای خانواده شهید منصوری که آمدن کاروان را چندی قبل در خواب دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، روایت نقل تعبیر شدن خوابی از اعضای خانواده شهید منصوری که آمدن کاروان را چندی قبل در خواب د‌یده‌اند به این مراسم معنوی عطر خاصی بخشید و حضار را به تفکر در عنایت حضرت ضامن آهو و ارادت عاشقان امام رضا (علیه‌السلام) معطوف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با دهه کرامت سفیران و خادمان کریم اهل بیت در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان هرسین شدند و به دیدار خانواده شهیدان این شهرستان و به ویژه شهید خداکرم منصوری از شیفتگان امام رئوف(ع‌) رفتند و مورد استقبال باشکوه قرار گرفتند و فضایی با حال و هوای معنوی به وجود آمد.

حجت‌الاسلام سید رضا عبدالله‌زاده از خادمان ارجمند آستان قدس رضوی در این حرکت معنوی کاروان خورشید هشتم با اشاره به فضایل امام رضا(علیه‌السلام) اظهار کرد: با توجه به این که مادر شهید منصوری به شدت بیمار هستند، می‌توان گفت در واقع محبان حضرت ائمه اطهار همواره در پیشگاه ابتلا و امتحان قرار دارند.

وی گفت: محبان اهل بیت عصمت و طهارت در دنیا بیشتر مورد امتحان قرار دارند تا تصفیه شوند و در آخرت به قرب الهی و اهل بیت برسند.

عبدالله‌زاده در این بازدید معنوی به بیان فضیلت و جایگاه افرادی که از بیمار پرستاری می‌کنند پرداخت و به اجر دنیوی و اخروی آن اشاره کرد.

اهدای تبرکات، نگین تبرکی حرم مطهر رضوی و حرز مبارک حضرت رضا(علیه‌السلام) در بین این خانواده‌ها انجام شد.

اجرای سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمی، قرائت دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا (علیه‌السلام) با همراهی آقای جوادی از خادمان آستان ملکوتی شمس‌الشموس(علیه‌السلام) و نیز مداحی آقای موسوی (خادم حرم مطهر رضوی) و اهدای هدایای آستان مقدس رضوی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

R41380/P1377/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام